شناسهٔ خبر: 40405687 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

موسوی:

سریال «خروج» ترامپ با سازمان جهانی بهداشت ادامه یافت

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا همواره به دنبال راه فراری بوده تا افتضاحاتش را پنهان کند؛ اما بازی اتهام‌زنی، جهان را نفریفته و نخواهد فریفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام پایان رابطه و همکاری آمریکا با سازمان جهانی بهداشت در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: در قسمت جدید سریال «خروج» و در میانه یک همه‌گیری که جهان را پریشان کرده، ایالات‌متحده رابطه خود را با سازمان جهانی بهداشت قطع کرده است.

وی افزود: این رژیم بی‌مسئولیت بعد از ناکامی در انجام وظایفش در قبال مردم خود، همواره به دنبال راه فراری بوده تا افتضاحی که به بار آورده را پنهان کند؛ اما بازی اتهام‌زنی، جهان را نفریفته و نخواهد فریفت.

گفتنی است، روز گذشته دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با تکرار اتهاماتی از این قبیل که سازمان جهانی بهداشت به نفع چین عمل می‌کند، پایان همکاری ایالات‌متحده با این سازمان را در میانه مبارزه جهانی با کرونا اعلام کرد.

این اظهارات در حالی است که بنا به اعلام دانشگاه جان هاپکینز، کرونا نزدیک به یک میلیون ۷۹۴ هزار نفر را در آمریکا مبتلا و ۱۰۵ هزار را به کام مرگ کشانده است.

انتهای پیام/4129/

نظر شما