شناسهٔ خبر: 40405593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

این تیم لیورپول ایران است

تارتار: موافق تعطیلی لیگ با اعلام قهرمانی پرسپولیس هستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی گفت: پرسپولیس بهترین و قوی‌ترین تیم ایران است و در این سال‌ها با قدرت قهرمان ایران شده است.

صاحب‌خبر -

تارتار: موافق تعطیلی لیگ با اعلام قهرمانی پرسپولیس هستم به گزارش خبرورزشی، مهدی تارتار و مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر هستند. در این رابطه مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی می‌گوید: بله، ما موافق تعطیلی لیگ هستیم، اما با تعیین تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان!

او ادامه می‌دهد: بی‌تعارف ادامه برگزاری مسابقات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشورمان امکان‌پذیر نیست. ما برخلاف کشور آلمان زیرساخت‌های مناسب بهداشتی برای برگزاری مسابقات را در اختیار نداریم. شرایط خیلی سخت است و اینکه بخواهیم هر ۵ روز یک بار تست کرونا بگیریم هزینه هنگفتی روی دوش باشگاه‌ها می‌گذارد. اینکه تیم‌ها پرواز چارتر بگیرند هم غیرممکن است. یکی دیگر از موارد این پروتکل رزرو اتاق‌های جداگانه برای هر نفر تیم قبل از برگزاری مسابقات است. مگر چنین امکانی در همه شهر‌ها وجود دارد؟ بر همین اساس برگزاری این رقابت‌ها بسیار دشوار است. بهتر است این دوره از رقابت‌ها با اعلام قهرمانی پرسپولیس تمام شود، چون صدرنشین بلامنازع لیگ است و حقش قهرمانی است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تیم پرسپولیس را با لیورپول انگلیس مقایسه کرده و خاطرنشان می‌کند: من شنیدم لیگ برتر انگلیس از اواخر خرداد از سر گرفته می‌شود، اما اگر تعطیل شود این حق لیورپول است که قهرمان معرفی شود. مگر می‌شود لیورپول را قهرمان معرفی نکرد؟ همان‌طور که پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد. پرسپولیس هم چنین شرایطی دارد و فاصله ۱۰ امتیازی با تیم دوم جدول آن هم در فاصله ۹ هفته به پایان لیگ دارد. بنابراین اگر به هر دلیلی لیگ برگزار نشود این حق تیم پرسپولیس است که قهرمان لیگ نوزدهم معرفی شود.

تارتار در خصوص مخالفت برخی تیم‌ها با انتخاب پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ نیز می‌گوید: من کاری به سایرین ندارم و هرکس مختار است نظرش را بگوید. به اعتقاد من پرسپولیس بهترین و قوی‌ترین تیم ایران است و در این سال‌ها با قدرت قهرمان ایران شده است. باید حقیقت را پذیرفت و کتمان کردن این حقیقت مثل این است که روز را شب یا شب را روز بدانیم!

نظر شما