شناسهٔ خبر: 40405169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تناقص در آمار کرونایی‌های سپاهان| ابتلاء اعضا به کرونا کلاً تکذیب شد!

پزشک باشگاه سپاهان ابتلای چهار عضو تیم فوتبال باشگاه سپاهان را به ویروس کرونا تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی پیش خبری در رسانه‌های مختلف کشور با این مضمون دست به دست شد که چهار عضو باشگاه سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ چهار عضوی که دو تای آن‌ها بازیکن هستند و دو نفر دیگر در میان اعضای کادر ستادی تیم.


از امید نورافکن و رضا میرزایی به عنوان دو بازیکن سپاهان در رسانه‌های مختلف نام برده شد، که به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این در شرایطی است که رضا میرزایی در گفتگویی ابتلای خود به این ویروس را تکذیب کرده است. همانطور که این خبر در مورد نیازمند هم منتشر شد و بلافاصله با تکذیب باشگاه سپاهان و همینطور خود نیازمند روبرو شد.


حالا علی ربیعی در مصاحبه‌ای حرف‌های رضا میرزایی را تایید کرده و اینطور در مورد افرادی که در تیم فوتبال باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده اند، توضیح داده است: «این موضوع کذب محض است و نتایج تست‌های ارسالی نشان می‌دهد که فقط تست نورافکن مثبت شده و مابقی تست‌های بازیکنان منفی است. البته تست PCR یک بازیکن در مرحله اول مثبت شد که نام این بازیکن را بدون اجازه او و باشگاه نمی‌توانم رسانه‌ای کنم.»


او ادامه داده است: «ما بعد از مثبت شدن تست کرونای یک بازیکن و عضو کادر فنی دوباره روز گذشته از همه اعضای تیم تست گرفتیم که تست PCR امید نورافکن در دومین مرحله مثبت شد و او در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. البته تست مجدد عضو کادر فنی منفی شد و او مشکلی ندارد.»


پزشک سپاهان در پایان درباره ابتلای چهار عضو به ویروس کرونا حرف زده و گفته است: «این موضوع صحت ندارد و در مرحله اول تست کرونای ۲ عضو مثبت بود که در تست مجدد فقط تست نورافکن مثبت شد که خودش این موضوع را رسانه‌ای کرد.»

برچسب‌ها:

نظر شما