شناسهٔ خبر: 40404112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان لرستان به دکتر قالیباف

آرزوی توفیق روزافزون برای مجلس یازدهم در راستای تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با صدور پیامی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف را به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، با صدور پیامی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف را به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

این پیام می‌افزاید: امید است در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شما و نیز حضور فعال و اثرگذار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شاهد پیشرفت کمی و کیفی اقتصادی، فرهنگی و رشد اشتغال جوانان و رفع تنگناهای معیشتی مردم به ویژه مردم استان لرستان که سال ها از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب وکار رنج می برند، با تدابیر جنابعالی در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم باشیم.

این پیام اضافه می‌کند: از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را درخواست می‌نمایم./

پایان پیام

نظر شما