شناسهٔ خبر: 40403666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

5 شهرستان ایلام ، پزشکی قانونی ندارند

استاندار ایلام بر ضرورت استقرار پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: تعامل بین دستگاهی در استان باعث تسریع در کارها شده است.

صاحب‌خبر -

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار «عباس مسجدی آرانی»  رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن تشکر از زحمات، تلاش ها و خدمات ارائه شده در این حوزه، اظهار کرد: در استان تعامل و همگرایی بسیار خوبی بین همه مجموعه‌ها وجود دارد و این مهم امروز فضای مثبتی پیش روی کار و تلاش در استان ایجاد کرده است.

وی خواستار استقرار پزشکی قانونی در برخی شهرستان های استان شد و گفت: از ۱۱ شهرستان استان ۶ شهرستان دارای پزشکی قانونی و ۵ شهرستان دیگر فاقد این اداره هستند.

استاندار ایلام تصریح کرد: استقرار پزشکی قانونی در برخی شهرستان‌ها که مسافت زیادی تا مرکز استان دارند دارای ضرورت بیشتر است که انشاء الله در این راستا هر کمکی نیاز باشد انجام خواهیم داد.

در ادامه عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز ضمن تشکر از همراهی و تعامل خوب استاندار و مجموعه دستگاه های دولتی با مجموعه پزشکی قانونی استان گفت: بنای کار ما نیز با تعامل است وخوشبحانه این روند در استان ایلام به شکل مطلوب و خوبی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه که نظرات کارشناسی پزشکی قانونی بعنوان یک راهبرد اساسی مورد احترام قضات است، گفت: حدود ۸۵ درصد پرونده های پزشکی قانونی مربوط به معاینات پزشکی است.

انتهای پیام

نظر شما