شناسهٔ خبر: 40403344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستمزد بالا، علت کاهش علاقه رئال مادرید به پوگبا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئال مادرید ممکن است به دلیل درخواستهای بسیار بالای دستمزد پل پوگبا از خیر انتقال او به برنابئو بگذرد.
به گزارش آریا، پوگبا خواهان دستمزدی معادل 19 میلیون دلار در فصل شده است. احتمال انتقال پل پوگبا به رئال مادرید کمتر شده چرا که رئال می‌ترسد پرداخت دستمزد 17 میلیون یورویی به او باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شود. بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، باشگاه رئال مادرید امید خود به جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را تا حد زیادی از دست داده و علت اصلی دستمزد درخواستی بالای پوگبا بوده.
رئال از این بیم دارد که در صورت پرداخت 17 میلیون یورو دستمزد به پوگبا در هر فصل این موضوع باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شود، به خصوص با توجه به اینکه رئالی‌ها اخیرا با کاهش دستمزدشان در بحران کرونا موافقت کرده‌اند و انتظار می‌رود کاهش دستمزد دیگری هم در پیش باشد.
با اینحال زین‌الدین زیدان همچنان تمایل زیادی برای جذب هموطنش پوگبا دارد. ولی با توجه به اینکه بازیکنان رئال در ماه آوریل پذیرفتند دستمزدشان 10 درصد کاهش یابد، مدیران رئال از این می‌ترسند که پرداخت دستمزد بالا به پوگبا به تنش در رختکن این تیم منجر شود. تنشی که سردمداران احتمالی آن سرخیو راموس و مارسلو خواهند بود. با توجه به این واقعیت، انتظار می‌رود فلورنتینو پرز با انتقال پوگبا به برنابئو مخالفت کند و درخواستهای زیدان سرانجام به جایی نرسد.
هواداران رئال مادرید در نظرسنجی مارکا با معاوضه پل پوگبا با چهار بازیکن خود مخالفت کردند. از زمان قبول هدایت رئال مادرید توسط زین الدین زیدان، این سرمربی فرانسوی هیچ گاه علاقه خود به هم وطنش و هافبک منچستریونایتد را کتمان کرده است. در واقع به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی یکی از طرفداران بزرگ سبک بازی پل پوگبا محسوب می شود.
در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که صحبت های زیادی درباره احتمال انتقال پوگبا به رئال مادرید مطرح شد و حتی گفته شد که این موضوع در آستانه نهایی شدن است؛ اتفاقی که البته با مخالفت باشگاه منچستریونایتد روبرو شد تا پوگبا در جمع شیاطین سرخ ماندگار شود. با وجود منتفی شدن انتقال پوگبا به رئال در تابستان گذشته اما هنوز هم بحث حضور او در سانتیاگوبرنابئو بسیار داغ دنبال می‌شود. در این بین و طی روزهای گذشته سان در گزارشی عجیب مدعی شد این احتمال وجود دارد که رئال مادرید پیشنهاد انتقال چهار بازیکن خود شامل مارتین اودگارد، خامس رودریگز، لوکاس واسکز و براهیم دیاز را به یونایتد ارائه دهد و در عوض پوگبا را جذب کند؛ موضوعی که در نوع خود عجیب و البته غیر قابل باور به نظر می‌رسد.
با این حال مارکا امروز در یک نظر سنجی این سوال را از هواداران رئال مادرید مطرح کرده است: " اگر شما جای فلورنتینو پرز بودید پیشنهاد معاوضه اودگارد، خامس، لوکاس و ابراهیم را برای جذب پوگبا ارائه می‌دادید؟" سوالی که مطابق انتظار با پاسخ منفی هواداران لوس بلانکوس روبرو بوده و 90 درصد از آنها با این موضوع مخالفت کرده‌اند.
قرارداد پل پوگبا، ستاره 27 ساله شیاطین سرخ تابستان سال یعد با این باشگاه به پایان خواهد رسید و به نظر می رسد این بازیکن علاقه ای به تمدید قرارداد با یونایتد ندارد. در چنین شرایطی عاقلانه ترین تصمیم فروش پوگبا در تابستان امسال خواهد بود، زیرا در غیر اینصورت او فصل بعد به رایگان از این باشگاه انگلیسی جدا خواهد شد.
اما بر کسی پوشیده نیست که زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید علاقه زیادی به خرید پل پوگبا دارد و نام این ستاره فرانسوی سالهاست در لیست خرید کهکشانی ها قرار گرفته است. امروز نشریه سان در گزارشی مدعی شد رئال مادرید برای خرید پل پوگبا چهار بازیکن خود شامل خامس، براهیم دیاز، مارتین اودگارد و لوکاس واسکز را به مدیران یونایتد پیشنهاد داده تا راهی برای توافق به آنها در مسیر خرید ستاره فرانسوی پیدا کند.
رئال مادرید علاقه ای به حفظ خامس و واسکز ندارد و جدایی آنها در تابستان امسال قطعی خواهد بود. اما براهیم دیاز و اودگارد دو ستاره جوان خوش آتیه این باشگاه محسوب می شوند که فلورنتینو پرز حاضر است برای رفع خواسته زیدان آنها را قربانی کند. این در حالیست که پل پوگبا از ماه سپتامبر فقط دو بار برای یونایتد به میدان رفته و تقریبا کل فصل را به علت مصدومیت از دست داده است. اما اوله گونار سولسشر حاضر به فروش این بازیکن نیست و امیدوار است در بازی های باقیمانده و همچنین فصل بعد، با استفاده از برونو فرناندز و پل پوگبا در میانه میدان خط میانی مقتدری تشکیل دهد.

نظر شما