شناسهٔ خبر: 40403182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کرمان: ثبت ملی راهیان نور «‌مکتب شهید سلیمانی» / موزه حاج قاسم در مجاورت بیت‌الزهرا افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در کنار راهیان نور غرب، راهیان نور جنوب غرب و راهیان نور دریایی، راهیان نور مکتب شهید سلیمانی را ثبت ملی کرده‌ایم و ان‌شا‌الله در آینده‌ای نزدیک میزبان کاروان‌های زیارتی راهیان نور در گلزار شهدای کرمان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسمی که به منظور تکریمش در گلستان برگزار شد، اظهارداشت: یکی از رموز اصلی توفیق سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار دادن خوشنودی حضرت امام خامنه‌ای بود و ایشان هیچگاه منتظر فرمان رهبر فرزانه انقلاب نماند زیرا انتظارات امام جامعه را می‌دانست.

وی افزود: اگر در طول مدت زمان خدمت بنده، عزت و افتخاری بود همگی با هم و در کنار هم آن را رقم زدیم و اقدامات نباید به پای یک فرد خاص نوشته شود زیرا همه برادرانه تلاش کردیم.

فرمانده سابق سپاه نینوای گلستان گفت: چهره پاسداران سپاه نینوا را چهره‌های مومن و انقلابی و وقت‌گذار برای نوکری و خدمت دیدم که این را باید حفظ کرد و بر گسترش آن کوشید.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی در این استان جبهه انقلاب سازگارتر، مستحکم‌تر و بزرگتر شده است و در همین ماجرای کرونا و کمک مومنانه، تصاویر و اقدامات جریان انقلاب را دیدم که چگونه خوش درخشیدند.

سردار معروفی ادامه داد: 5 ماه است که از خودم می‌پرسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چه اخلاص و چه معنویتی داشت که اینگونه به عزت و شهادت و عاقبت به‌خیری رسید. شهید سلیمانی بزرگترین شهید جبهه مقاومت است که اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکرش 3 بار او را شهید قدس خواند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: مکتب حاج قاسم به معنای عمل کردن به مکتب اهل بیت و اجرای فرهنگ سرخ عاشورای حسینی با ایمانی واقعی و بصیرتی حقیقی است.

وی گفت: در کنار راهیان نور غرب، راهیان نور جنوب غرب و راهیان نور دریایی، راهیان نور مکتب شهید سلیمانی را ثبت ملی کرده‌ایم و ان‌شا‌الله در آینده‌ای نزدیک میزبان کاروان‌های زیارتی راهیان نور در گلزار شهدای کرمان هستیم.

سردار معروفی افزود: بیت‌الزهرای شهید سلیمانی به محلی برای ترویج روایتگری تبدیل می‌شود و در کنار آن، موزه شهید سلیمانی را افتتاح خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای سپاه نینوای استان گلستان فرصت بومی‌سازی رقم خورده است و من از یکایک شما برادران می‌خواهم تا جایی که در توان دارید به سردار علی ملک شاهکوهی هم به عنوان فرمانده سپاه نینوا و هم به عنوان جهادگر مومن و انقلابی کمک کنید.

انتهای پیام/582/ش

نظر شما