شناسهٔ خبر: 40402354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلیل غیبت های ادامه دار آنسو فاتی در تمرینات بارسا

آنسو فاتی پدیده جوان بارسا یک هفته است که در تمرینات تیمش شرکت نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل جاری و زمانی که لیونل مسی و لوئیس سوارز مصدوم بودند، شانس بازی در تیم اول بارسا را پیدا کرد و به بهترین شکل نیز از این فرصت سود جست. او خیلی زود توانست چندین رکورد را در بارسا و حتی لیگ قهرمانان به ثبت برساند ولی به تدریج و با بازگشت ستاره های بارسا او نیز نیمکت نشین شد.

 

 

 

 

بارسلونا اما خوشبین است که فاتی با کسب تجربیات بیشتر، در فصول آینده بتواند به یک لیونل مسی جدید تبدیل شود و به همین دلیل با تمام پیشنهاداتی که برای وی رسیده، مخالفت کرده است.

بارسا از سه هفته پیش تمریناتش را از سر گرفت و فاتی در دو هفته ابتدایی پای ثابت تمرین بود ولی او در یک هفته گذشته در تمرینات غایب بوده است. طبق ادعای آاس، مشکل اصلی او مصدومیت از ناحیه تاندون زانو است که در فصل جاری یکی دو بار دیگر نیز باعث دوری او از میادین شده است

پزشکان بارسا معتقدند این مصدومیت برای بازیکنی مثل او که در سن رشد به سر می برد، چندان عجیب نیست ولی تعدد مصدومیت ها از این ناحیه باعث نگرانی کادر فنی بارسا شده است.

پیش بینی می شود او یک هفته دیگر نیز تحت نظر پزشکان و فیزیوتراپ های باشگاه باشد و باید دید می تواند به بازی برابر مایورکا که احتمالا 24 خرداد خواهد بود می رسد یا خیر.

 

 

 

نظر شما