شناسهٔ خبر: 40400343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاهش حضور کارمندان جنوب کرمان به یک سوم

استاندار کرمان با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای کاهش حضور کارمندان به یک سوم با توجه به شرایط جنوب استان با این پیشنهاد تا اطلاع ثانوی موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی در بیست و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و ارتباط ویدئوکنفرانس با فرمانداران سراسر استان عنوان کرد: با هر اقدامی که منجر به گسترش و افزایش بیماری کروناویروس در استان شود، مخالف هستیم.

استاندار کرمان ابراز داشت: با توجه به تعطیلی مهدکودک‌ها و رعایت حال بانوان کارمندی که فرزند زیر سن دبستان دارند، با همکاری مدیر مربوطه شرایط کاری مناسب برای آنها فراهم شود که از دورکای و یا مرخصی ساعتی استفاده کنند.

استاندار کرمان با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای کاهش حضور کارمندان به یک سوم با توجه به شرایط جنوب استان با این پیشنهاد تا اطلاع ثانوی موافقت کرد.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: در استان کرمان سعی شد تا شرایط بیماری به نحو مطلوبی کنترل و شرایط حفظ شود، اما با توجه به همجواری با استان‌هایی که درگیری بیشتری با بیماری دارند، این اپیدمی احتمال بروز در استان را هم دارد، کما اینکه جنوب استان را تحت تاثیر قرار داده است.

بصیری افزود: بازگشایی مساجد به کل کشور و صرفا برای ادای نمازهای یومیه با شرط رعایت پروتکل‌ها تعمیم یافت، اما محدودیت برگزاری مراسم دیگر مانند ختم و غیره همچنان باقی است، همچنین محدودیت زمانی پاساژها برداشته شده و می‌توانند با شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه فعالیت دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در مورد تالارهای پذیرایی گفت: تالارها در کل کشور همچنان بسته هستند و صرفا رستوران تالارها امکان سرو غذا را همانند سایر رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند.

انتهای پیام/3388/ب

نظر شما