شناسهٔ خبر: 40399628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد:

همه کمک کنند تا جایگاه جهانی بولینگ و بیلیارد ایران بالاتر برود

پریسا زنگنه منش

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: همه باید کمک کنند تا جایگاه این رشته ورزشی را در کشور، سطح آسیا و جهان بالاتر ببریم.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مقصودلو در مجمع انتخاب رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان که امروز (دهم خردادماه) در اهواز برگزار شد با بیان این‌که همیشه در هر فدراسیونی که بوده‌ام نسبت به خوزستان دین داشتم، اظهارکرد: اکنون در فدراسیون بولینگ و بیلیارد مشغول به فعالیت هستم و قصد ماندن ندارم اما می‌خواهم به این رشته کمک کنم تا از این وضعیت خارج شود. هدف من کمک به رشته بولینگ و بیلیارد است و بر این اساس هم به هر کسی هم که زحمت بکشد، کمک می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: امیدوارم اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز همانند گذشته این بار نیز به من و فدراسیون بولینگ و بیلیارد کمک کند تا جایگاه این رشته ورزشی را در کشور، سطح آسیا و جهان بالاتر ببریم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: معتقدم هر کار ورزشی که قرار است انجام شود، حتما باید با برنامه باشد و اکنون نیز دنبال این هستم که تقویم ورزشی فدراسیون بولینگ و بیلیارد تا پایان خردادماه آماده شود و پس از تصویب شدن، وارد مرحله اجرا شود. من معتقدم باید از نظر مسائل مالی، تقویم ورزشی و فنی، شفاف و به‌روز باشیم. در هر صورت اگر فدراسیون قوی داشته باشیم، استان‌های قوی نیز خواهیم داشت.

وی افزود: ۹۰ درصد کارها باید توسط هیات‌های استانی انجام شود اما طبق بررسی‌هایی که داشتم، متاسفانه طی سال‌های گذشته در فدراسیون بولینگ و بیلیارد به این صورت نبوده و همه چیز از کانال فدراسیون ‌گذشته است و این واقعا نشدنی است. اگر من به همراه همکارانم در فدراسیون‌های قبلی توفیقی داشته‌ام، به این دلیل بود که روی استان‌های‌مان کار کردیم.

مقصودلو در ادامه نیز خاطر نشان کرد: از اعضای حاضر در این مجمع می‌خواهم به همین جلسه بسنده نکنند و همه باید به هم کمک کنیم تا موجب ایجاد شرایط بهتری در این رشته برای خوزستان شویم و من هم تلاش می‌کنم تا طبق توان فدراسیون، کمک‌هایی داشته باشم. خدمت به جوانان چیزی است که برای آخرت ما باقی می‌ماند و باید تلاش کنیم کارهای‌مان به درستی انجام شود تا هم مقام مافوق‌مان و هم کسانی که با ما کار می‌کنند، به ما اعتماد کنند تا در نهایت باری که بر دوش ما قرار دارد، به سرمنزل مقصود رسانده شود.

وی بیان کرد: برای محقق کردن اهداف باید همه دست به دست هم دهیم و ان‌شاءالله فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز راه خود را پیدا خواهد کرد. در زمینه کار باید آن‌چه را برای خود می‌خواهیم برای دیگران هم بخواهیم تا در نهایت همه از آن رشته به نیکی یاد کنند. در گذشته فدراسیون بولینگ و بیلیارد در یک نفر خلاصه شده بود، سوال من این است که بقیه کجا بودند؟ این افراد باید بیایند سکان کار را در دست بگیرند و کمک کنند تا بهترین‌ها را در این رشته داشته باشیم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: از نظر انسجام، وضعیت خوبی در رشته بولینگ و بیلیارد نداریم و باید بتوانیم این انسجام را ایجاد کنیم. مسئولیت‌ها در دست ما امانت هستند و اگر اقدام مناسبی نداشته باشیم، به خودمان و شخصیت‌مان ضربه زده‌ایم. ورزش می‌تواند برای افراد وجاهت بیاورد، ضمن این‌که در سلامتی افراد تاثیر بسزایی دارد.

وی پایان با بیان این‌که فدراسیون در خدمت خوزستان است تا بتوانیم در کنار هم کار کنیم، افزود: روسایی مثل آقای شیرین‌کار توان بالقوه ورزش بولینگ و بیلیارد در کشور هستند. ما هم در کنار این دوستان باید بهترین برنامه‌ها را داشته باشیم تا این رشته ورزشی همانطور که قبلا نیز درخشیده است، در بین رشته‌های ورزشی کشور بدرخشد. نگرانی از آینده نداریم و آینده روشن است.

انتهای پیام

نظر شما