شناسهٔ خبر: 40399198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

علت کاهش علاقه رئال به پوگبا؛ دستمزد بالا

احتمال انتقال پل پوگبا به رئال مادرید کمتر شده چرا که رئال می‌ترسد پرداخت دستمزد 17 میلیون یورویی به او باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، باشگاه رئال مادرید امید خود به جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را تا حد زیادی از دست داده و علت اصلی دستمزد درخواستی بالای پوگبا بوده.

 

 

رئال از این بیم دارد که در صورت پرداخت 17 میلیون یورو دستمزد به پوگبا در هر فصل این موضوع باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شود، به خصوص با توجه به اینکه رئالی‌ها اخیرا با کاهش دستمزدشان در بحران کرونا موافقت کرده‌اند و انتظار می‌رود کاهش دستمزد دیگری هم در پیش باشد.

 

 

با اینحال زین‌الدین زیدان همچنان تمایل زیادی برای جذب هموطنش پوگبا دارد. ولی با توجه به اینکه بازیکنان رئال در ماه آوریل پذیرفتند دستمزدشان 10 درصد کاهش یابد، مدیران رئال از این می‌ترسند که پرداخت دستمزد بالا به پوگبا به تنش در رختکن این تیم منجر شود. تنشی که سردمداران احتمالی آن سرخیو راموس و مارسلو خواهند بود.

 

 

با توجه به این واقعیت، انتظار می‌رود فلورنتینو پرز با انتقال پوگبا به برنابئو مخالفت کند و درخواستهای زیدان سرانجام به جایی نرسد.

 

 

نظر شما