شناسهٔ خبر: 40398402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت فروش ویژه عرصه مسکن مهر پردیس پایان خرداد به اتمام می‌رسد

تهران- ایرنا- مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس گفت: فرصت طرح فروش ویژه عرصه مسکن مهر با ۳۰ درصد تخفیف ارائه شده در سال گذشته، پایان خرداد ماه جاری به اتمام می رسد.

صاحب‌خبر -

حسن حضرتی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی برای متقاضیان ایجاد کرد و با مساعدت مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس و کارشناسان دادگستری قیمت عرصه در سال ۹۸ به روز رسانی نشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت عرصه پس از به روز رسانی قیمت کارشناسی واحدها ، اظهار داشت: پیشرفت چشمگیر ساخت پروژه‌های عمرانی در فازهای ۵،۱۱،۸،۹ مسکن مهر پردیس افزایش قیمت فروش عرصه را به همراه خواهد داشت.

مدیر واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس ادامه داد: تا هفتم هرداد ماه سال جاری متقاضیان ۱۹ هزار و۱۷۷ واحد عرصه مسکن مهر پردیس به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان خریداری کردند که درآمد حاصله صرف  ساخت واحدهاو عمران و آبادانی فازهای مسکن مهر پردیس شده است..

حضرتی گفت: مالکان با خرید عرصه دیگر مشکل  اجاره ۹۹ ساله و مشارکت با دولت را ندارند و مالک قطعی  واحد با خرید عرصه و اعیان می شوند.

وی ادامه داد: سامانه www.pardis.city  پاسخگوی متقاضیان ومالکان مسکن مهر پردیس برای خرید عرضه و انجام سایر امور در دوران شیوع بیماری کرونا است، مالکان می توانند خرید عرصه را آنلاین انجام داده و تا یک ماه پس از پرداخت  برای تشکیل پرونده مهلت دارند.

در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما