شناسهٔ خبر: 40398171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فصل جابجایی‌های اروپایی آغاز شد

زنده: همراه با شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

با وجود تاثیرگذاری منفی بحران کرونا بر باشگاه‌های فوتبال اروپا، این باشگاه‌ها برای فصل آینده از هم‌اکنون به دنبال جذب ستاره‌های مد نظرشان هستند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، با آنکه بحران اپیدمی کووید19 تاثیر اقتصادی منفی قابل توجهی بر فوتبال اروپا و باشگاه‌های این قاره گذاشته اما کاهش نسبی محدودیت‌ها توسط دولتهای اروپایی و به ویژه صدور مجوز برای از سر گیری چهار لیگ بزرگ بوندس‌لیگا،  لالیگا، لیگ برتر و سری آ، باعث شده امیدها به بهبود شرایط فوتبال افزایش یابد. باشگاه‌های اروپایی در همین شرایط برای فصل آینده خود مشغول برنامه‌ریزی هستند و برای جذب ستاره‌های مدنظرشان تلاش می‌کنند. در ادامه به آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات اروپا می‌پردازیم:

 

 

سه‌شنبه 13 خرداد

 

22:25: بارسلونا‌ با لائوتارو مارتینز به توافق شخصی کامل دست یافته اما تنها مشکل بر سر راه انتقال او به نوکمپ قیمت درخواستی اینتر است. نراتزوری تنها در صورت دریافت ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروش ستاره آرژانتینی خواهد شد .(اسپورت)

 

21:40:رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، تنها در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید این تیم را ترک خواهد کرد( ایندیپندنت)

 

 

 

21:12: خوزه کایخون وینگر ناپولی که سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد حالا در آستانه بازگشت به لالیگا قرار دارد. سویا و اسپانیول مهم ترین تیم های خواهان این بازیکن اسپانیایی به شمار می آیند.(گاتزتا دلو اسپورت)

 

20:45: کاماوینگا، ستاره جوان باشگاه رن مورد توجه پاری سن ژرمن و رئال مادرید قرار گرفته است (اکیپ)

 

20:05: اینتر علاقه ای به حفظ بیراگی ندارد و این بازیکن در پایان فصل به فیورنتینا بازخواهد گشت (گاتزتا)

 

19:33: میچا کاربونیک دفاع چپ 19 ساله لژیا ورشو مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است (دیلی میل)

 

19:00: رئال مادرید علاقه ای به جذب ویلیان، ستاره برزیلی و 31 ساله چلسی ندارد و شانس خرید او را رد کرده است (دیلی میل)

 

 

18:30: دو باشگاه چلسی و یوونتوس در مورد مبادله ای بر سر جورجینیو و فدریکو برناردسکی که حدود 40 میلیون یورو ارزش دارند در آستانه توافق قرار دارند (گاتزتا)

 

18:00:با توجه به رقابت شدید در خط حمله لیورپول، چلسی از شانس مناسبی برای خرید تیمو ورنر برخوردار است (سان)

 

17:30: به نظر می رسد انتقال نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا به منچسترسیتی قطعی باشد و احتمال دارد این هفته این قرارداد نهایی شود (اسپورت)

 

13:00 ماسیمو موراتی رئیس سابق باشگاه اینترمیلان می‌گوید این باشگاه در صورتی که لائوتارو خواهان پیوستن به بارسلونا باشد نمی‌تواند او را به زور نگه دارد (گل)

 

 

12:30 یوونتوس قصد دارد در یک معاوضه با چلسی فدریکو برناردسکی بازیکن خود را در ازای دریافت جورجینیو از آبی‌های لندن به این تیم واگذار کند (کالچیو مرکاتو)

 

12:00 مذاکرات دو باشگاه رئال مادرید و آث میلان برای انتقال لوکا مودریچ ستاره کروات به روسونری متوقف شده و به پایان رسیده است (کالچیو مرکاتو)

 

 

11:30 باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید پدیده جوان باشگاه رن، ادواردو کاماوینگا که مورد علاقه رئال مادرید هم هست اقدام می‌کند (Le10 Sport)

 

11:00 باشگاه لیورپول قصد دارد قراردادهای قرضی دو بازیکن خود ریان بروستر و هری ویلسون را تمدید کند. بروستر از سوانسی و ویلسون از بورنموث به لیورپول آمده‌اند (تلگراف)

 

10:30 با وجود شایعات عدم تمایل لاکازت برای انتقال به اینتر، نراتزوری حاضر نیست از تلاش برای جذب این ستاره فرانسوی آرسنال دست بردارد (موندو دپورتیوو)

 

 

10:00 یوونتوس و موناکو دو باشگاهی هستند که بیشترین تلاش را برای جذب استفان ساویچ هافبک اتلتیکو مادرید به کار خواهند بست (موندو دپورتیوو)

 

 

 

 

دوشنبه 12 خرداد

 

23:30: در صورت ناکامی در توافق با یوونتوس بر سر میرالیم پیانیچ، بارسلونا به دنبال فابین رویز، هافبک اسپانیایی و جوان ناپولی است (گاتزتا)

 

23:00: احتمالا زلاتان، لوکاس بیلیا و بوناونتورا در تابستان امسال میلان را ترک خواهند کرد (اسکای)

 

 

22:28: فران تورس، وینگر جوان باشگاه والنسیا مورد توجه منچسترسیتی و پپ گواردیولا قرار گرفته است (دیلی میل)

 

22:00: اینتر قصد دارد با دریافت پول فروش مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن، قرارداد استفانو سنسی، بازیکن قرضی از ساسولو را دائمی کند (گاتزتا)

 

21:30: به نظر می رسد انتقال ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا منتفی شده ودو تیم به توافق مالی نرسیده اند (موندو)

 

20:40: یوونتوس قصد دارد برای جذب هافبک مورد علاقه مائوریتزیو ساری یعنی جورجینیو پیشنهاد معاوضه فدریکو برناردسکی با این بازیکن را به چلسی ارائه دهد.(گاتزتا)

 

 

20:12: در حالی که اخیراً رئیس باشگاه برشا اعلام کرده بود که بارسلونا پیش از شیوع ویروس کرونا برای جذب ساندرو تونالی، پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی به علاوه دو بازیکن را ارائه داده است اما باشگاه کاتالانی این موضوع را رد می‌کند و آن را بازارگرمی برشا برای بالا بردن قیمت تونالی تلقی می‌کند.(موندو)

 

19:40: منچستریونایتد در صورت تایید محرومیت اروپایی سیتی، برای جذب ستاره انگلیسی این تیم یعنی رحیم استرلینگ اقدام خواهد کرد.(ایندیپندنت)

 

19:15: رئیس باشگاه برشا مدعی شد که ساندرو تونالی هیچ علاقه ای به حضور در پاری سن ژرمن ندارد و قصد دارد از فوتبالش را در ایتالیا و یکی از دو تیم اینتر یا یوونتوس ادامه دهد.

 

 

18:25- بند ترسناک قرارداد لیونل مسی که به او اجازه می داد همین امسال بارسلونا را ترک کند منقضی شده است( ESPN)

 

 

 

17:50- منابع فرانسوی مدعی شدند که زین الدین زیدان با مدیر برنامه های پل پوگبا یعنی مینو رایولا مذاکراتی انجام داده و قصد دارد هر طور که شده هم وطن خود را به سانتیاگوبرنابئو بیاورد(موندو)

 

17:33- با وجود پیشنهادات زیادی که برای ستاره گابنی آرسنال یعنی اوبامیانگ مطرح شده اما توپچی ها امیدوار هستند که قرارداد این بازیکن را تمدید کنند و در این راستا نیز پیشنهاد خود را به اوبامیانگ ارائه داده‌اند(اکیپ)

 

16:50: الیور کان عضو هیئت مدیره بایرن احتمال پیوستن کای هاورتز و لروی سانه به بایرن را مبهم عنوان کرد. (اسکای 90)

 

16:35: چلسی رقیب بزرگ پی اس جی در راه جذب الکس تِلِس مدافع چپ چلسی است. (اکیپ)

 

16:17: از وولوز و نیوکاسل به عنوان تنها تیم های خواهان جذب گونسالو ایگواین نام برده می شود. (دیلی میل)

 

15:57: ممکن است بایرن مونیخ لوکاس هرناندس مدافع فرانسوی گران قیمت ولی اغلب مصدوم خود را در فهرست فروش بگذارد. رئال از علاقه مندان به جذب این بازیکن سابق اتلتیکو است. (بیلد)

 

 

 

 

15:35: پپ گواردیولا برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جلذب یک مدافع باتجربه است و برای این مهم، روی لئناردو بونوچی ستاره یوونتوس نظر مثبت دارد. اگر این انتقال رخ بدهد، احتمالا جان استونز به اورتون باز می گردد یا راهی نیوکاسل می شود.(اکسپرس)

 

 

 

15:09: قرارداد قرضی اویدون ایگالو با منچستر تا ژانویه 2021 تمدید شد. (اسکای اسپورتس)

 

14:55: سردار آزمون به علاوه فرتوت(رم)، ماگالائس(لیل)، اورتون(گرمیو) و اورسولینی(بولونیا) در فهرست خرید تابستانی ناپولی قرار دارند. (کوریره)

 

14:30: پی اس جی هم به جمع باشگاه های خواهان سرجینیو دِست ستاره جوان آژاکس اضافه شده است. بایرن و بارسا پیش از این نسبت به جذب دِست ابراز علاقه کرده بودند. (اکیپ)

 

14:10: اینتر برای جذب الکساندر لاکاتز ستراه فرانسوی آرسنال قدم هایی جدی را برداشته است. بر خلاف شایعات لاکازت مشکلی برای انتقال به اینتر ندارد. (میرر)

 

13:00 ایجنت داوید لوئیز ستاره برزیلی آرسنال می‌گوید او هیچ تمایلی برای ترک این تیم ندارد و احتمال زیاد با توپچی‌ها تمدید خواهد کرد (گل)

 

 

12:30 کوریره دلا سرا می‌گوید ساندرو تونالی هافبک برشا برای پیوستن به اینتر با این تیم به توافق رسیده است ( کوریره دلا سرا)

 

12:00 باشگاه پاری سن ژرمن اسماعیل بن‌ناصر، هافبک آث میلان را هدف گرفته و برای جذب او در فصل تابستان برنامه دارد ( Le 10 Sport)

 

11:30 باشگاه یوونتوس به مسابقه برای جذب فیلیپ کوتینیو پیوسته و در تماسی با بارسلونا خواهان اطلاعاتی درباره این ستاره برزیلی شده است (توتو اسپورت)

 

 

11:00 پاری سن ژرمن هم به جمع تیمهای خواهان پل پوگبا پیوسته و در کنار یوونتوس و رئال مادرید برای انتقال او به پاریس برنامه‌ریزی کرده ( Le 10 Sport)

 

10:30 اینترمیلان به دنبال تمدید قرارداد قرضی الکسیس سانچس ستاره شیلیایی خود بوده و به این منظور با باشگاه او منچستریونایتد تماس گرفته است (اسکای)

 

 

یکشنبه 11 خرداد

 

23:30: ساندرو تونالی، ستاره جوان و ایتالیایی برشا برای انتقال به این تیم با اینتر به توافق دست یافته است (گاتزتا)

 

23:00: یوونتوس به شدت به دنبال خرید جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی در فصل تابستان است (اسکای اسپورتس)

 

 

22:30: بایرلورکوزن با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو حاضر به فروش کای هاورتز، ستاره جوان این روزهای بوندسلیگا نمی شود (کیکر)

 

22:00: منچسترسیتی حاضر است با رقمی بالا برای خرید کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و 28 ساله ناپولی اقدام کند (سایت گل)

 

21:30: دو تیم یوونتوس و اینتر خواهان جذب هکتور بیرین، مدافع اسپانیایی آرسنال در فصل نقل و انتقالات هستند (کالچومرکاتو)

 

20:56: لیورپول در صورت ناکامی در جذب تیمو ورنر از لایپزیش، به دنبال به خدمت گرفتن ستاره همیشه مصدوم بارسا یعنی عثمان دمبله خواهد رفت.

 

 

 

 

20:20: دیگو سیمئونه به سبک بازی وینگر برزیلی یوونتوس یعنی داگلاس کاستا علاقمند است. از طرف دیگر یووه علاقه زیادی به جذب توماس پارتی دارد. حالا به نظر می رسد این احتمال وجود دارد که دو باشگاه برای معاوضه کاستا و پارتی مذاکره کنند‌( کالچیو مرکاتو)

 

19:55:با وجود اینکه گفته می‌شود میرالم پیانیچ برای انتقال به بارسلونا ابراز علاقه نشان داده اما پاری سن ژرمن هنوز از جذب به این بازیکن ناامید نشده است(le10sport)

 

 

19:20: در حالی که گفته می‌شد اودیون ایگالو بعد از حضور کوتاه در منچستریونایتد باید به زودی راهی تیم سابق خود یعنی گوانژو شود اما حالا به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ به توافق با باشگاه چینی برای تمدید قرارداد ایگالو نزدیک هستند.

 

 

18:55: برخلاف شایعاتی که طی روزهای گذشته مطرح شده بود اما باشگاه منچستر یونایتد چراغ سبز خود را برای معاوضه پل پوگبا و آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، نشان داده است( کالچیو مرکاتو- اکسپرس)

 

18:23: با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه‌ها در پی شیوع ویروس کرونا، به نظر می رسد که رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نخواهد کرد.(مارکا)

 

 

 

17:52: میلان باید برای جذب سردار آزمون با ناپولی رقابت کند. با این حال اما مهاجم صربستانی رئال مادرید یعنی لوکا یوویچ دیگر گزینه های سران روسونری برای تقویت خط حمله به حساب می آید.(گاتزتا)

 

 

17:15: به نظر می رسد که مقصد آینده فیلیپ کوتینیو لیگ برتر انگلیس خواهد بود اما با این حال به نظر می رسد که باشگاه چلسی بیش از هر تیم دیگری به جذب این ستاره برزیلی بارسا نزدیک باشد.(اکسپرس)

 

16:55: سران یونایتد اطمینان دارند که علی رغم مخالفت های دورتموند، سرانجام قادر به جذب جیدون سانجو خواهند بود. (90min)

 

16:30: داوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنال برای بازگشت به بنفیکا باید از دریافت 1 میلیون یورو دستمزد چشم پوشی کند.(بی بی سی)

 

16:20: پدرو رودریگس بال سابق بارسا که قراردادش با چلسی به اتمام رسیده، مورد توجه رم و یوونتوس قرار گرفته است.(کوریره دلو اسپورت)

 

 

 

15:55: گزینه دوم بارسا در صورت ناکامی در جذب میرالم پیانیچ کسی نیست جز فابیان روئیس ستاره اسپانیایی خط میانی ناپولی (موندودپورتیوو)

 

15:45: در حالی که مذاکرات رئال با کای هاورتز ستاره لورکوزن خوب پیش رفته بود، به دلیل شیوع کرونا همه چیز منتفی و به سال بعد موکول شده است. (مارکا)

 

 

 

 

15:35: رسمی؛ باشگاه پاری سن ژرمن با پرداخت 50 + 8 میلیون یورو به اینتر، مائورو ایکاردی را به صورت قطعی و تا سال 2024 به خدمت گرفت. 

 

14:55: باشگاه رئال مادرید شاید در نقل و انتقالات تابستانی 2020 اقدام به جذب هیچ بازیکنی نکند. (مارکا)

 

14:36: یوونتوس در مذاکرات با بارسلونا در مورد احتمال جذب پدری، ایلایکس و ریکی پویج از تیم دوم بارسا هم سوال مطرح کرده است. (توتو اسپورت)

 

14:17: تاتنهام مورینیو هم به جمع باشگاه های خواهان فیلیپه کوتینیو اضافه شد. (فوتبال اینساید)

 

12:30 باشگاه آث میلان قصد دارد امسال تابستان جف هندریک هافبک ایرلندی برنلی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد (اسکای)

 

 

12:00 ادواردو کاماوینگا، هافبک باشگاه فرانسوی رن که از او به عنوان یکی از پدیده‌های جوان دنیای فوتبال یاد می‌شود تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کرده و به رئال مادرید بپیوندد (آ اس)

 

 

11:30 باشگاه چلسی به امضای یک قرارداد قرضی 10 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن فیلیپ کوتینیو به مدت یک سال نزدیک شده است (استار)

 

11:00 الکساندر لاکازت ستاره فرانسوی آرسنال قصدی برای انتقال به اینترمیلان برای پر کردن جای خالی لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی این تیم ندارد (میرر)

 

 

10:30 رئیس باشگاه فرانسوی رن، انتقال ادواردو کاماوینگا پدیده این تیم به رئال مادرید را رد کرده و گفت رن، کاماوینگا را واگذار نخواهد کرد (گل)

 

10:00 با وجود کارشکنی‌های اینتر در مسیر انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا، رسانه‌های کاتالان می‌گویند بلوگرانا برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی مصمم است (اسپورت)

 

 

09:30 باقی ماندن اودیون ایگالو ستاره نیجریه‌ای باشگاه چینی شانگهای در منچستریونایتد به تاریخ شروع مجدد سوپرلیگ چین بستگی دارد (میرر)

 

09:00 باشاه یوونتوس از بارسلونا درخواست کرده که در ازای واگذاری میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی خود، آنسو فاتی پدیده جوان بارسلونا به تورین منتقل شود (اسپرت)

 

 

 

 

شنبه 10 خرداد

 

22:50: یوونتوس علاقه ای به واگذاری آرون رمزی به منچستریونایتد برای خرید پل پوگبا ندارد (کالچومرکاتو)

 

22:19: ممکن است پدرو، ستاره اسپانیایی چلسی در پایان فصل راهی باشگاه یوونتوس شود. قرارداد او با چلسی در پایان فصل تمام می شود (دیلی میل)

 

22:00: بارسلونا علاقه ای به فروش کلمنت لانگله به اینتر برای خرید لائوتارو مارتینز ندارد (موندو دیپورتیوو)

 

21:30: مارتین اودگارد، ستاره نروژی رئال مادرید مورد توجه باشگاه میلان در فصل تابستان امسال قرار گرفته است (کالچومرکاتو)

 

20:55: بارسلونا نمی تواند ۱۱۱ میلیون یورو برای جذب لائوتارو مارتینز پرداخت کند چراکه توانایی مالی این کار را ندارد. لائوتارو برای حضور در بارسا چراغ سبز نشان داده اما باشگاه کاتالانی قصد دارد با وارد کردن جونیور فریپو به معامله جذب این بازیکن، قیمتش را کاهش دهد.( رادیو کاتالونیا)

 

 

 

20:27: این احتمال وجود دارد که وینسنت کمپانی در پایان فصل جاری و این بار به عنوان دستیار پپ گواردیولا به منچسترسیتی بازگردد(اسکای)

 

 

19:52: در حالی که طی روزهای گذشته از تیم‌هایی نظیر چلسی, منچستریونایتد و لسترسیتی به عنوان مشتریان جدی فیلیپ کوتینیو یاد می شد حالا به نظر می رسد که آرسنال نیز به جمع تیم های خواهان این هافبک برزیلی اضافه شده است.( le10sport)

 

 

 

19:10: یوونتوس علاقه خود را به جذب ستاره اسپانیایی چلسی یعنی پدرو رودریگس نشان داده است. پدرو تنها چند ماه دیگر با چلسی قرارداد دارد و به نظر می رسد که هیچ تمایلی به تمدید از سوی دو طرف وجود ندارد(میرر)

 

 

18:45: داوید لوئیز، مدافع برزیلی آرسنال که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، مذاکرات خود را برای بازگشت به بنفیکا آغاز کرده است. او پیش از این و در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای این تیم پرتغالی توپ می‌زد.

 

 

 

18:18- دانکن کاستلز، خبرنگار معروف انگلیسی مدعی شد که منچسترسیتی هم به صف مشتریان مدافع سنگالی ناپولی یعنی کالیدو کولیبالی اضافه شده است. به جز سیتی تیم‌های لیورپول و پاری سن ژرمن هم به شدت شرایط جذب کولیبالی را دنبال می‌کنند.

 

 

 

 

۱۸:۰۰: در حالی که گفته می‌شد اینتر قصد دارد برای جانشینی احتمالی لائوتارو مارتینز، مهاجم فرانسوی آرسنال یعنی الکساندر لاکازت را به خدمت بگیرد اما به نظر می رسد خود این بازیکن هیچ علاقه ای به حضور در نراتزوری ندارد.(اکیپ)

 

 

۱۷:۳۵: توماسو جیولینی، رئیس باشگاه کالیاری، مدعی شد که تیم بعدی ماسیمیلیانو آلگری ایتالیایی خواهد بود. جیولینی اذعان داشت که در ژانویه تصمیم داشته آلگری را به تیمش بیاورد اما با پاسخ رد سرمربی ایتالیایی رو برو شده چرا که به او اعلام کرده مقصد بعدی اش خارج از کشور است.

 

17:10- باشگاه منچستریونایتد تمایلی به معاوضه پل پوگبا با ستاره فرانسوی یوونتوس یعنی آدریان رابیو ندارد.(کالچیو مرکاتو)

 

16:55: مکس آلگری سرمربی سابق یووه گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در پی اس جی است و اگر این اتفاق رخ بدهد، او میرالم پیانیچ را با خود به پاریس خواهد برد. (اسپورت)

 

 

 

16:35: یوونتوس به بارسلونا گفته است که برای جذب پیانیچ، یا ارتور ملو یا آنسو فاتی را باید واگذار کند. (توتو اسپورت)

 

 

 

 

16:11: باشگاه لیورپول یک بار دیگر قصد دارد پروژه جذب عثمان دمبله ستاره همیشه مصدوم بارسا را از سر بگیرد. او مورد علاقه یورگن کلوپ قرار دارد. (میرر)

 

15:55: بارسلونا به پیشنهاد یوونتوس برای جذب آنسو فاتی پاسخ منفی داد. (موندودپورتیوو)

 

15:40: گری مدل ملی پوش شیلیایی از علاقه آرتورو ویدال برای بازی در بوکاجونیورز و بازنشستگی در این باشگاه صحبت کرد. (دیاریو اوله)

 

15:15: رئال مادرید به طور کامل از جذب پل پوگبا منصرف شده است. دلیل اصلی رقم دستمزد بالای این ستاره فرانسوی است. (مارکا)

 

14:50: باشگاه یوونتوس هم به جمع تیم های خواهان فیلیپه کوتینیو اضافه شد. نیوکاسل و چلسی هم هافبک برزیلی بارسا را می خواهند. (دیلی استار)

 

 

 

 

14:30: فاکوندو پلیستری ستاره 18 ساله پنیارول اروگوئه مورد توجه رئال مادرید و اتلتیکو قرار گرفته است. بوکا و فلامینگو هم دیگر تیم های خواهان پلیستری هستند. رقم فسخ او 11 میلیون یورو است.(دیلی میل)

 

12:30 گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید اینترمیلان با فروش نقدی مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن به دنبال جذب چند ستاره مثل ادینسون کاوانی، ساندرو تونالی، ماتئوس کنیا، آرتورو ویدال و راجا ناینگولان است. (گاتزتا)

 

 

12:00 دو باشگاه اینتر و PSG برای انتقال دائمی مائورو ایکاردی به باشگاه فرانسوی به توافق رسیدند. مبلغ این قرارداد 50 میلیون یورو بعلاوه 8 میلیون یورو پاداش خواهد بود. ایکاردی با PSG تا سال 2024 قرارداد امضا خواهد کرد. (اسکای)

 

 

11:30 ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس قصد دارد پدرو، وینگر چلسی و شاگرد سابقش را به باشگاه ایتالیایی منتقل کند. (کالچیو مرکاتو)

 

 

11:00 باشگاه گالاتاسارای ترکیه به دنبال جذب رایان فریزر، هافبک باشگاه لیگ برتری بورنموث است. (دیلی میل)

 

 

10:30 رئال مادرید بوکایو ساکا وینگر آرسنال را به عنوان یکی از گزینه‌های خود برای فصل تابستان در نظر گرفته است. گفته می‌شود رئال حاضر است برای خرید ساکا 30 میلیون یورو پرداخت کند. ( دون بالون)

 

 

10:00 رئال مادرید ممکن است به دلیل درخواستهای بسیار بالای دستمزد پل پوگبا از خیر انتقال او به برنابئو بگذرد. پوگبا خواهان دستمزدی معادل 19 میلیون دلار در فصل شده است. (دیلی میل)

 

 

09:30 فدریکو برناردسکی قصد دارد امسال تابستان یوونتوس را ترک کند و از جمله مشتریان او به باشگاه‌های چلسی، منچستریونایتد و آرسنال اشاره شده است. (گاتزتا)

 

 

 

 

نظر شما