شناسهٔ خبر: 40397261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر:

زمینه رشد و بروز قابلیت‌های زنان برگرفته از دیدگاه‌های امام (ره) بود

«آرزو شبل حکماء بوشهری‌نژاد» گفت: بر اساس دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و با تأسی از تعالیم اسلام زمینه رشد و بروز قابلیت‌ها و توانایی‌های زنان را بیش از پیش فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

«آرزو شبل حکماء بوشهری‌نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سوم خرداد نقش زنان در دفاع مقدس را برشمرد و اظهار داشت: شیر زنان قهرمان ایران اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی در دوران‌های مختلف کشور ایران اسلامی رشادت‌های فراوانی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی با بیان اینکه یکی از وقایعی که به فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشورمان تحمیل شد جنگ تحمیلی بود گفت: در جنگ تحمیلی زنان وظیفه حمایت روحی از رزمندگان را برعهده گرفتند و آن گونه که امام خمینی(ره) فرمودند: «به موجب عواطفی که بانوان ابراز کردند، برای جبهه کارهای بسیار مفیدی را انجام دادند».

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: جلوه‌های دیگر همراهی خواهران و همسران و مادران مسلمان ایرانی را باید در تهیه و تدارک اجناس و اقلام مورد نیاز رزمندگان و سربازان نظاره گر بود.

بوشهری‌نژاد افزود: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس در مساجد و هر مکانی که امکان تأسیس یک مرکز پشتیبانی برایشان مقدور بود به جمع آوری کمک‌های مردمی،بسته بندی و سایر خدمات مورد نیاز رزمندگان همت می‌گماردند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد اوج ایثارگری مالی زنان بودیم تصریح کرد: بر اساس دیدگاه های امام خمینی (ره) و با تأسی از تعالیم اسلام زمینه رشد و بروز قابلیت‌ها و توانایی‌های زنان را بیش از پیش فراهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما