شناسهٔ خبر: 40397115 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جاده‌های قم، مشهد و مازندران در تعطیلات پیش‌رو پرترافیک خواهند بود

فرمانده پلیس راه راهور گفت: در تعطیلات پیش‌رو ترافیک در انتظار جاده‌های منتهی به سه استان کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید تیمور حسینی در بازدید از محور هراز اظهار کرد: بازگشایی اماکن زیارتی در دو استان خراسان رضوی و قم سبب مراجعه زائران به این دو استان در تعطیلات پیش‌رو و ایجاد ترافیک در محور‌های منتهی به این اماکن زیارتی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه راهور افزود: بر اساس تجربه و به شکل طبیعی محور‌های شمالی نیز در این تعطیلات شاهد ترافیک سنگین خواهند بود که پلیس راه تمهیدات ترافیکی لازم را در محور‌های هراز و چالوس پیش‌بینی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه تردد درون استانی در مازندران زیاد است و بسیاری از مردم بومی تعطیلات را در ییلاقات به سر می‌برند تلاش می‌کنیم کمترین محدودیت را در محور‌های شمالی ایجاد کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: محدودیتها مشکلاتی را برای اهالی بومی ایجاد خواهد کرد که با همکاری مردم تلاش می‌کنیم محدودیتها در کمترین حجم خود و تنها برای باز کردن گره‌های ترافیکی اعمال شود.

حسینی با بیان اینکه در چند روز گذشته محورهای مازندران، خراسان رضوی و قم با بار ترافیکی مواجه بوده‌اند، گفت: با مدیریت خوب همکاران پلیس راه استان و همراهی مردم شرایط فعلی در این محور مطلوب و قابل قبول است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما