شناسهٔ خبر: 40396685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید «صفر آسیابانی»:

پشتیبان امام و خون شهدا باشید

در وصیتنامه شهید «صفر آسیابانی» آمده است: همیشه پشتیبان امام، خون شهدا و رزمندگان اسلام باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «صفر آسیابانی» در 30 آذر 1347 در این شهرستان اردبیل به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه ها حضور یافت و در 20 فروردین 1366 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای غریبان اردبیل آرام گرفت.

وصیتنامه شهید «صفر آسیابانی»:

بار خدایا، نمی دانم که در راه شهادت و در راه اسلام شهید شوم و چون لیاقت شهادت را خودم نمی دانم ولی اگر خداوند متعال ما را از بندگان شایسته قرار داد و شهادت را نصیب ما ساخت خوشحال خواهد شد.

پدر عزیزم، مرا به بزرگی خود ببخشید که بی اجازه تو به جبهه آمدم ولیکن این جهاد فی سبیل الله را وظیفه و فریضه دانستم و عازم جبهه حق علیه باطل شدم تا از ناموس و حیثیت و وطنم دفاع کنم و هیچ انسان خداجو و با شرف و آزاده این چنین صحنه‌ها را مشاهده می کند بدون حرکت نمی‌نشیند.

پدر عزیزم و مادر مهربانم، اگر قرزندی... حلالم کنید تا خداوند نیز از گناهان ما در گذرد، اما عزیزم شما نیز مرا حلال کنید که شما را بیشتر اذیت کردم.

با ایمان باشید و گفته های پیامبر الهی و خداوند را عمل کنید.

برادران عزیزم، از شما نیز حلالیت می‌طلبم و از شما می‌خواهم همیشه در صحنه باشید و خود را مسئول بدانید و اگر من برادری خوب برای شما نبودم ولی شما با یکدیگر مهربان باشید و در نماز‌های جمعه و دعای کمیل و مراسم شهدا شرکت فعال داشته باشید.

و آری، دفاع از مملکت اسلامی وظیفه هر انسان مبارز است و چه بسا عده‌ای در این راه مقدس و پاک شربت گوارای شهادت می‌نوشند و به گفته اماممان چه شهید شویم و چه شهید نشویم ما پیروزیم.

همیشه پشتیبان امام و خون شهدا و رزمندگان اسلام باشید و از تمام دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم و امیدوارم مرا حلال کنند و به عنوان یک برادر کوچک همه شما را به تقوای الهی دعوت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما