شناسهٔ خبر: 40396342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز زندگی مشترک زوج جوان چاروسایی در کنار شهدای گمنام/تصاویر

با هدف ترویج فرهنگ ساده زیستی؛ زوج جوان چاروسایی زندگی مشترک خود را در گلزار شهدای گمنام آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، دو زوج جوان چاروسایی با حضور در جوار گلزار شهدا گمنام شهر قلعه رئیسی زندگی خود را آغاز کردند.

این دو زوج قرار بود در تالار و با هزینه گزاف زندگی  خود را آغاز کنند که با تصمیمی که گرفتند زندگی خود را ساده و در جوار مزار شهدا آغاز کردند.

 جواد ارغوان داماد این مراسم با بیان اینکه شهدا درهمه جا ناظر بر اعمال همه هستند گفت: همیشه آرزو داشتم که مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدا برگزار کنم به همین دلیل چنین فضایی را برای نخستین روز آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردم.

وی افزود: برگزاری این آیین به صورت ساده و بدون گناه سبب می شود که دعای شهدا و امام زمان(عج) بدرقه راه زندگی زوج های جوان باشد.

وی ادامه داد: گلزارشهدا در حقیقت تداعی گر یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز آرامش و امنیت ما مرهون خون شهدا بوده و باید ادامه دهنده راه آنان در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

خانم اندامی عروس مراسم نیز گفت: یکی از آرزوهای من برگزاری مراسم ازدواج بوده و امروز همه مسئولان و ملت ایران مدیون شهدا هستند و چنین اتفاقی در واقع سبب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان خواهد بود.

وی افزود: برگزاری آیین ازدواج در این فضای معنوی و به دوراز تشریفات و هزینه های اضافی زمینه ساز ازدواج آسان برای جوانان بوده و این اتفاق مبارک نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا و بدون ارتکاب گناه شادی کرد.

عروس این مراسم گفت: به دلیل اینکه خواستیم زندگی هر چه راحت تر برگزار شود ۱۴ سکه بهار آزادی مهریه انتخاب کردم.

حجت السلام انصاری دادرس دادگستری چاروسا هم در این مراسم این چنین مراسمات را مایه افتخار جوانان دانست و عنوان کرد: ابن نوع ازدواج ها ساده به زندگی ها اعتماد و اطمینان بیشتری میبخشد.

گفتنی است، حجت السلام سید قوام صادق زاده هم عقد این دو زوج را کنار گلزار شهدا جاری نمود.

انتهای پیام/82021

نظر شما