شناسهٔ خبر: 40395276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای تقویت زیرساخت‌ها،

۵۹۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین هزینه شد

قزوین - ایرنا - ۵۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی سال گذشته برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها و بهبود شرایط سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان هزینه برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله خیابان کشی، آسفالت ریزی و جدول گذاری، بهسازی و ترمیم معابر، اجرای طرح های آب و فاضلاب و تقویت پست های برق و شبکه روشنایی و توسعه فضای سبز هزینه شده است.

حمیدرضا خانپور افزود: با اجرای طرح های عمرانی و آماده سازی اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی، بستر لازم را برای حضور سرمایه گذاران در این نقاط فراهم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بخش صنعت در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین که در نقاط مختلف استان پراکنده هستند وجود دارد و هرساله بنا به شرایط تقاضا برای دریافت زمین، توسعه اراضی را در شهرک های پرمتقاضی را در برنامه داریم که از جمله آنها باید به توسعه اراضی در شهرک های کاسپین یک، لیا و حیدریه اشاره کرد.

این مسوول همچنین از رشد اعتبارات عمرانی شرکت شهرک های صنعتی قزوین در سال جهش تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی می کنیم نزدیک به ۶۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه بشود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نزدیک به هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

نظر شما