شناسهٔ خبر: 40394394 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رونمایی از «شکار هیولا» امروز با حضور اهالی کتاب

آئین رونمایی از کتاب «شکار هیولا» با حضور وجیهه سامانی، داوود امیریان و وحید یامین‌پور و با حضور خانواده شهید مهدی لطفی نیاسر و همچنین جمعی از اهالی فرهنگ و ادب امروز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «شکار هیولا» رمانی ماجراجویانه در ژانر علمی تخیلی است که داستان شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی «آرکیو ۱۷۰» توسط ایران را روایت می‌کند.

آر کیو ۱۷۰، افسر ارشد سیا، پهپاد ماجراجو و باهوشی ا‌ست که آرزو دارد روزی مشهورترین پهپاد جهان شود. موفقیت‌های او در عملیات‌های محرمانه‌اش علیه القاعده در افغانستان باعث می‌شود ژنرال هرکولس، وی را برای عملیات فوق سری «شناسایی کارخانه غنی‌سازی اورانیوم نطنز» انتخاب کند.

با ورود به ایران، همه نقشه‌ها به‌هم‌ می‌ریزد و ماجرا این‌قدر پیچیده می‌شود که رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را رودرروی رهبر جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آئین رونمایی این کتاب با حضور وجیهه سامانی، داوود امیریان و وحید یامین‌پور و با حضور خانواده شهید مهدی لطفی نیاسر و همچنین جمعی از اهالی فرهنگ و ادب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ در فروشگاه کتاب نوک مدادی واقع در خیابان انقلاب، شرق به غرب، بعد از پل کالج، شماره ۷۸۹ حضور به هم رسانند.

ضمناً این مراسم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما