شناسهٔ خبر: 40391775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیگی:

بعید می‌دانم یحیی اصراری به ادامه لیگ داشته باشد

مهر

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با شناختی که شخصا از یحیی گل محمدی دارم بعید می‌دانم خودش شخصا اصراری برای ادامه مسابقات لیگ برتر داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سعید بیگی اظهار داشت: باتوجه به مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن از تیم‌های مختلف حالا بیشتر به این نتیجه می‌رسم که از سرگیری مجدد مسابقات فوتبال می‌تواند به یک فاجعه منجر شود. مگر می‌شود چند بازیکن از چند تیم به کرونا مبتلا باشند و مسابقات برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

مدیر سابق پرسپولیس: لیگ را تعطیل کنید!

پیشکسوت فوتبال بیان داشت: با نظر چهار باشگاهی که مخالف حضور در لیگ برتر هستند کاملا موافقم. چرا که این باشگاه ها نگران سلامتی بازیکنان خود و خانواده آنها هستند. ضمن این که معتقدم خیلی از باشگاه‌های دیگر هم تمایلی به حضور در ادامه مسابقات ندارند و ممکن است به زودی آنها  هم مخالفت خود را به صورت رسمی با حضور در ادامه مسابقات اعلام نمایند.

بیگی در خصوص اصرار باشگاه پرسپولیس به ادامه مسابقات گفت: با شناختی که از گل محمدی دارم بعید می‌دانم این خواسته یحیی باشد. او قطعا بیشتر از آن که به فکر خودش و تیمش باشد حتما به فکر منافع و سلامت اجتماع است.

وی در ادامه بیان داشت: در صورت ادامه مسابقات هم من به بعید می‌دانم پرسپولیس قهرمان این فصل باشد. هرچند آنها ۱۰ امتیاز پیش هستند، اما این تضمینی برای قهرمانی این تیم نیست. چرا که هنوز ۹ هفته به پایان مسابقات باقی مانده و این یعنی ۲۷ امتیاز پیش روی همه تیم ها قرار دارد. ۲۷ امتیازی که می تواند کلا سرنوشت لیگ را تغییر دهد. 

هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط این باشگاه تصریح کرد: شرایط آبی‌ها نسبت به ماه‌های پایانی سال ۹۷ قدری بهتر شده و می توان آرامش نسبی را در اردوی این تیم دید. آرامشی که می تواند به بالا رفتن کیفیت تیمی آنها در شروع مجدد مسابقات کمک کند. 

نظر شما