شناسهٔ خبر: 40390871 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تصاویری از حضور زائران در حرم ریحانةالحسین(س) پس از ۳ ماه تعطیلی ‌

حرم حضرت رقیه (س) پس از حدود سه ماه به روی زائران باز شد‌ و زائران برای رهایی از کرونا تصمیم به ختم قرآن به صورت هفتگی گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) از پنج‌شنبه با اعمال محدودیت سنی و زمانی به روی زائران باز شد.

با بازگشایی این حرم‌ها پس از حدود سه ماه، جمعی از مشتاقان زیارت برای توسل به حرم‌ها مشرف شدند و غربت خیابان‌های خلوت‌ منتهی به حرم‌ها با حضور زائران زدوده شد و برخی از مغازه‌های اطراف نیز بازگشایی شدند.

در حرم حضرت رقیه (س) نیز توجه به محدودیت‌های‌اعمال شده در حرم‌حضرت زینب (س) همچون عدم امکان تشرف افراد زیر ۱۶ سال به حرم، لزوم رعایت نکات بهداشتی و همچنین برگزار نشدن نمازهای جماعت مورد تأکید قرار گرفته شده است.

علاوه بر این، زائران از ساعت ۹ تا ۱۳.۳۰ و از ۱۷ تا ۲۰ امکان تشرف به حرم ریحانةالحسین (س) را دارند. روز گذشته در دومین روز از بازگشایی حرم دختر سه ساله امام‌حسین (ع)، زائران با حضور در حرم و برگزاری حلقه‌های معرفتی به نیایش پرداخته و برای رهایی از کرونا تصمیم به ختم قرآن گرفتند، بر همین اساس مقرر شد زائران هر هفته حداقل یک بار قرآن را ختم‌ کنند.

در ادامه تصاویری از حضور زائران در حرم حضرت رقیه (س) را بعد از حدود سه ماه تعطیلی مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

نظر شما