شناسهٔ خبر: 40389042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

«آب آشامیدنی» و «جاده» اولویت اصلی روستائیان خوزستانی است

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، اولویت نخست در روستای احمد فداله را مساله جاده برشمرد و گفت: باید صدای واحدی از خوزستان به مرکز کشور منتقل شود که اولویت مردم استان در بخش قابل‌توجهی از روستاها «آب آشامیدنی» و «جاده» است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بازدید میدانی از روستای احمد فداله از توابع شهرستان دزفول، با اشاره به بازدید از این منطقه برای دومین بار، اظهار داشت: در این سفر باتوجه به زمینی بودن آن مشکلات مردم با اولویت جاده از نزدیک مشاهده شد.

وی با بیان اینکه روستای احمد فداله از توابع شهرستان دزفول سراسر محرومیت است و حداقلی‌ها مثل جاده هم ندارد، ادامه داد: در طول مسیر ماشین‌های عادی قادر به تردد نیستند و مردم نیز به سختی به شهر می‌توانند دسترسی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه منطقه احمد فداله مستعد برای دام‌پروری است، خاطرنشان کرد: این منطقه در گذشته دام موردنیاز استان و کشور را تأمین می‌کرده است و اگر شرایط را در روستاها فراهم نکرد، روستائیان به شهرها مهاجرت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: دولتمردان باید توجه ویژه‌ای به روستاها به‌ویژه روستای احمد فداله و دهستان‌های آن داشته باشند؛ بنده نیز به سهم خود نیز پیگیر مشکلات مردم منطقه هستم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، اولویت نخست در روستای احمد فداله را مساله جاده برشمرد و گفت: باید صدای واحدی از خوزستان به مرکز کشور منتقل شود که اولویت مردم استان در بخش قابل‌توجهی از روستاها «آب آشامیدنی» و «جاده» است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان به رضایت مردم از مجموعه‌های فعال در نقاط محروم استان نظیر سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تمامی نیروهای جهادی اشاره و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام./

نظر شما