شناسهٔ خبر: 40388715 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امکان ارسال برنامه‌ریزی شده توئیت‌ها در توئیتر

توئیتر از ذخیره کردن توئیت‌ها و برنامه‌ریزی آن‌ها برای زمانی دیگر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر در حال بیشتر کردن تعامل خود با کاربرانش است. این شبکه اجتماعی اخیرا، رابط کاربری جدید رشته‌ای را برای مدیریت راحت‌تر مکالمه‌های خود، منتشر کرد و حالا دو قابلیت جدید را معرفی کرده است که برای میکروبلاگرها، قابلیت‌های خوبی به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: تلاش بدافزار صهیونیستی برای سوءاستفاده از دامنه فیسبوک

پیش‌نویس توئیت‌ها

حتما برای هر کسی این اتفاق افتاده که در هنگام پست گذاشتن در یک شبکه اجتماعی، مشکلی پیش آمده باشد و آن شخص نتواند پست خود را به اشتراک بگذارد. همچنین امکان ذخیره کردن هم وجود ندارد که با مراجعه دوباره به شبکه اجتماعی مورد نظر باید دوباره آن پست را نوشت یا طراحی کرد و بعد به اشتراک گذاشت. توئیتر دوای این درد را معرفی کرده است و آن دوا پیش‌نویس توئیت‌ها است.

هنگامی که شما در وسط نوشتن توئیتی هستید و به دلایلی مجبور هستید آن را از نیمه راه ترک کنید، دیگر می‌توانید آن را به عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید. کافی است برای این کار کافی است روی گزینه «X» ضربه بزنید و سپس گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که توئیت ناتمام حذف نشده است. برای دسترسی به آن‌ها، توئیت‌های Unsent را انتخاب کرده و قادر خواهید بود تمام پیش‌نویس‌های خود را مشاهده کنید.

امکان ارسال برنامه‌ریزی شده توئیت‌هادر توئیتر

این ویژگی روی اپلیکیشن موبایل توئیتر هم قابل دسترسی است، هرچند، فعلا، این ویژگی هیچ هماهنگی بین نسخه وب و اپلیکیشن توئیتر ندارد. این قابلیت با گذشت زمان رو به بهبود خواهد رفت.

توئیت‌های برنامه‌ریزی شده

توئیتر همچنین به شما امکان می‌دهد توئیت‌های خود را هم‌اکنون تنظیم کنید. کافی است روی نماد تقویم یا ساعت ضربه بزنید و سپس تاریخ و زمانی را که می‌خواهید توئیت ارسال شود، انتخاب کنید. توئیت‌ها می‌توانند تا ۱۸ ماه برنامه‌ریزی شوند و می‌توانید به صورت همزمان چندین توییت را پست کنید. در حالی که ممکن است یک کاربر معمولی کارایی زیادی در این ویژگی پیدا نکند، برای بازاریابان و مدیران رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده مفید خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما