شناسهٔ خبر: 40388664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولویت بازسازی پروژه‌های تخریبی از سیل/ وضعیت پارک شاپوری بهبود می‌یابد

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های تخریبی بر اثر سیل فروردین ماه پارسال در حال احداث و بازسازی هستند تسریع در انجام آنها باید در اولویت باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز امیری در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر خرم‌آباد اظهار داشت: دیوار بیمارستان شهدای عشایر واقع در خیابان انقلاب نمایی زشت در سطح شهر بوجود آورده است که با توجه به هماهنگی‌هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوجود آمد مقرر شد طی جلسه ای با حضور شهردار خرم آباد و رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص تخریب، عقب نشینی و زیباسازی دیوار بصورت نرده‌ای تصمیمات لازم بعمل آید و سیما و منظری متناسب ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: در حالیکه از قبل اواخر خردادماه تاریخ افتتاح پل بهداری تعیین شده بود با بازدیدی که امروز از پروژه صورت گرفت و هماهنگی‌های بعمل آمد امید می‌رود که بتوانیم قبل از موعد مقرر پروژه را به بهره برداری برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضمن بازدید از روند اجرایی پل اناری تصریح کرد: پل اناری از جمله پروژه‌هایی است که در تابستان امسال باید به بهره بردار برسد با این تفاوت پیمانکار با افزایش نیرو، شیفت کاری و امکانات نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه در زمانی کوتاه‌تر تسریع نماید.

وی تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات اداری و اجرایی پارک شاپوری و بهره‌برداری هر چه سریعتر از آن مقرر شد طی جلسه‌ای با حضور شهردار و مدیرکل میراث فرهنگی نسبت به رفع اختلافات اقدام و با هماهنگی، کار بازسازی و اصلاح مسیر رودخانه و تکمیل پارک انجام شود.

امیری افزود: در خصوص تکمیل پارک شاپوری سازمان همیاری شهرداری‌های لرستان متعهد شد تا یک‌ماه آینده پروژه کف سازی پارک را تکمیل و تحویل شهرداری نماید و ۲۸۸ میلیون تومان اعتبار در اختیار استانداری به منظور تکمیل مبلمان و روشنایی پارک شاپوری جابجا و به شهرداری خرم‌آباد اختصاص داده شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: به منظور بازسازی و بهسازی دره اسد آبادی قرار شد اداره کل راه و شهرسازی استان تملک و آزاد سازی اراضی و املاک واقع در طرح را انجام دهد و شهرداری نسبت به انجام عملیات آماده سازی و اجرای طرح اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های تخریبی بر اثر سیل فروردین پارسال در حال احداث و بازسازی هستند تسریع در انجام آنها بایستی در اولویت قرار گیرد، در غیر اینصورت هیچ عذری در کندی بازسازی پروژه‌ها قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

نظر شما