شناسهٔ خبر: 40388489 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

قوانین 19 گانه فروشگاه‌های اپل در آغاز دوران پسا کرونا:

اگر می‌خواهید از اپل خرید کنید باید ماسک بزنید

ایتنا – شرکت اپل پس از مدت‌ها فروشگا‌ه‌های خود را بازگشایی کرده است ولی اعلام کرده است که خرید از این فروشگاه‌ها یک شرط خاص دارد.

صاحب‌خبر - شرکت اپل پس از مدت‌ها فروشگا‌ه‌های خود را بازگشایی کرده است ولی اعلام کرده است که خرید از این فروشگاه‌ها یک شرط خاص دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، این شرکت اعلام کرده است که خدمات خود را تنها به مشتریانی ارائه خواهد کرد که با ماسک وارد فروشگاه‌های این شرکت شوند و کسانی که ماسک نداشته باشند امکان ورود به این فروشگاه‌ها را نخواهند داشت.
 
این شرکت در دو کشور آمریکا و کانادا به سراغ بازگشایی تعداد 25 فروشگاه رفته است و در حقیقت داشتن ماسک تنها بخشی از قوانین این شرکت برای فروشگاه‌های خود است.
 
 
 
قوانین اصلی این شرکت برای بازگشایی فروشگاه‌های خود شامل یک خط مشی 19 سرفصلی است که برای همگان منتشر شده است و بر اساس آن استفاده از ماسک بر روی صورت الزمای است و اگر ماسک نداشته باشید، در ورودی فروشگاه به شما یک ماسک ارائه خواهد شد.
 
همچنین در ورود به این فروشگاه‌ها درجه حرارت بدن شما اندازه‌گیری خواهد شد و اگر نشانه‌هایی مانند تب یا سرفه را داشته باشید حق ندارید وارد فروشگاه شوید.
 
همچنین اپل اعلام کرده است که فروشگاه‌های این شرکت برنامه ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کند که بتوانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و سپس تاریخ ورود و گرفتن محصول خود را تعیین کنند و در تاریخ تعیین شده تنها به فروشگاه مراجعه کرده و محصول را تحویل بگیرند.
 
بر اساس گزارش‌های اپل، این 25 فروشگاه تنها شروع راه هستند و در ادامه و به زودی در کشورهایی مانند ایتالیا نیز شاهد بازگشایی فروشگاه‌های اپل خواهیم بود.
 

نظر شما