شناسهٔ خبر: 40387532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خوزستان:

فاز اول آب‌رسانی به غیزانیه ظرف ۴۵ روز آینده تامین می‌شود

شریعتی با بیان اینکه ظرف ۴۵ روز آینده، آب بخش مشروحات و غیزانیه بزرگ در فاز اول تامین می‌شود گفت: ۶ کیلومتر فاز دوم آب‌رسانی تا ۲ روز آینده و پنج کیلومتر دیگر هم از هفته آینده شروع می‌شود تا مشکل آب غیزانیه و روستاهای آن حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (جمعه 9 خرداد) در حاشیه نشست صمیمانه با سادات، شیوخ، بزرگان و شورا بخش غیزانیه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در جریان مسائل منطقه و بخش غیزانیه قرار گرفتیم و توضیحاتی نسبت به مسائل اخیر داده شد.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه تلاش ما بر این است که مساله آب غیزانیه در 2 تا سه فاز حل شود افزود: آب‌رسانی به غیزانیه از سال 96 شروع شد ولی یک سری مسائل موجب تاخیر در اجرای آن شد ولی طبق قولی که 12 اردیبهشت داده بودیم یعنی 45 روز آینده، آب بخش مشروحات و غیزانیه بزرگ در فاز اول تامین می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه 6 کیلومتر فاز دوم آب‌رسانی که طبق قرار قبلی ما بود تا 2 روز آینده آغاز می‌شود تصریح کرد: پنج کیلومتر دیگر هم که اخیرا تصمیم گرفته شده از هفته آینده شروع می‌شود تا مشکل آب غیزانیه و روستاهای آن حل شود.

 

شریعتی اضافه کرد: در دی ماه سال 95 بسیاری از روستاهای این بخش فاقد برق بودند ولی اکنون همه 80 روستای این منطقه برق‌رسانی شده و اقدامات خوبی در روستاهای دارای دهیار و فاقد دهیاری انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین گازرسانی در روستاها را آغاز کردیم و در حال حاضر یک سری از روستاها گازرسانی شدند و مابقی در حال انجام است یاد آور شد: 40 کیلومتر از راه‌های روستایی این منطقه انجام شده، یک سری مشکلات وجود داشت که مابقی آن را بعد از مساله آب با اولویت در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

پایان پیام/72

نظر شما