شناسهٔ خبر: 40387454 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

توافق برای خرید برخی کالا‌های اساسی از مسکو توسط ایران

در گفت و گوی تلفنی عصر جمعه "رضا اردکانیان" و "الکساندر نواک"، دو طرف در خصوص موارد مختلف اعم از پروژه‌های دو کشور و برگزاری اجلاس شانزدهم کمیسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این گفتگو، همچنین توافق‌هایی در زمینه خرید برخی کالا‌های اساسی از روسیه توسط ایران حاصل شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر نیرو و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و وزیر انرژی روسیه برای برگزاری اجلاس آتی این کمیسیون در پاییز امسال در یکی از شهر‌های قفقاز توافق کردند.

به گزارش وزارت نیرو، در گفت و گوی تلفنی عصر جمعه "رضا اردکانیان" و "الکساندر نواک"، دو طرف در خصوص موارد مختلف اعم از پروژه‌های دو کشور و برگزاری اجلاس شانزدهم کمیسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این گفتگو، همچنین توافق‌هایی در زمینه خرید برخی کالا‌های اساسی از روسیه توسط ایران حاصل شد.

"رضا اردکانیان" و "الکساندر نواک" رییس طرف روس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی و تجاری روسیه و ایران، در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های نیروگاهی بویژه "سیریک" هم با هم تبادل نظر کردند.

در این گفتگو علاوه بر مباحث مربوط به خرید کالا‌های اساسی از فدراسیون روسیه و روند مربوط به اجرای پروژه‌های احداث چهار واحد نیروگاه حرارتی در بندرعباس موسوم به سیریک، برقی کردن خط ریلی گرمسار - اینچه برون و دیگر پروژه‌های نیروگاهی نیز موارد بحث و گفت و گوی دو طرف بود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما