شناسهٔ خبر: 40385600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نگاهی به مهمترین بازی‌های هفته 29 بوندس‌لیگا

نظر می‌رسد مهمترین هفته بعدی بوندس‌لیگا عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب بوروسیا دروتموند خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا در حالی آغاز می‌شود که مهمترین خبر در آستانه برگزاری بازی‌های این هفته عدم حضور ارلینگ هالند در بازی بعدی دورتموند مقابل پادربورن خواهد بود. با توجه به مصدومیت جزئی هالند در جریان شکست 1-0 تیمش مقابل بایرن مونیخ روزنامه بیلد می‌گوید او به احتمال بسیار زیاد در بازی این هفته تیمش غایب بوده و لوسین فاوره به جای او از تورگان هازارد استفاده خواهد کرد. در ادامه به مهمترین بازی‌های این هفته خواهیم پرداخت.

 

فرایبورگ- لورکوزن

فرایبورگ در پنج بازی اخیرش مقابل لورکوزن تنها یک گل به ثمر رسانده. فرایبورگ در تمامی بازی‌های خود در مقابل  لورکوزن در خانه، در هر بازی به طور میانگین 0.79 گل به ثمر رسانده است. البته فرایبورگ در بازی قبلی خود مقابل فرانکفورت در هفته گذشته نشان داد که قابلیت تهاجمی خوبی دارد. اما حریف این هفته فرایبورگ، لورکوزن تیم پرقدرتی است. عدم پیروزی در این بازی برای فرایبورگ به معنای پایان جاه‌طلبی این تیم برای کسب سهمیه اروپایی خواهد بود.

 

 

شالکه – وردربرمن

شالکه بعد از دو شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل دورتموند و 3-0 مقابل آگسبورگ در بازی قبلی هم با نتیجه 2-1 مقابل تیم ضعیف دوسلدورف 2-1 شکست خورد تا حالا در رتبه نهم جدول قرار داشته باشد و این بازی که چهارمین بازی ارواح این تیم خواهد بود برایش حکم مرگ و زندگی را داشته باشد. این در حالی است که وردربرمن هم با پیروزی اخیرش مقابل فرایبورگ و ت ساوی مقابل گلادباخ اعتماد به نفس بیشتری برای فرار از منطقه سقوط پیدا کرده است.

 

 

بایرن – دوسلدورف

تیاگو در این بازی هم به دلیل مصدومیت در اختیار بایرن نخواهد بود. سوله، کوتینیو و تولیسو هم دیگر غایبین بزرگ باواریایی‌ها خواهند بود. احتمال استفاده از پریشیچ به جای گنابری از سوی هانسی فلیک وجود دارد. بایرن در حال حاضر با اختلاف 7 امتیاز نسبت به دورتمون صدرنشین بوده و فعلا خیالش از بابت صدرنشینی راحت است.

 

 

 

بیلد در تفسیر خود می‌گوید عملا می‌توان از قهرمانی بایرن در این فصل بوندس‌لیگا صحبت کرد. هشتمین قهرمانی پیاپی برای بایرن در راه است. هانسی فلیک بعد از پیروزی 1-0 مقابل دورتموند تمرینات اخیر تیمش را بسیار شاد و مفرح برگزار کرده و این تنها از تیمی که نسبت به قهرمانی‌اش اطمینان دارد برمی‌آید. در سوی دیگر میدان دوسلدورف در رتبه شانزدهم جدول ایستاده و برای سقوط نکردن نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد.

 

 

نظر شما