شناسهٔ خبر: 40385501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تخصیص 260 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمومی خصوصی در استان ایلام

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، گفت: ۲۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمومی خصوصی در سال جاری در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

رحمت‌الله قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: ۷۴ پروژه عمرانی در این استان که تکمیل و اجرای آن‌ها در جهش تولید و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد در اولویت تخصیص اعتبار است.

وی افزود: با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام گرفته تلاش‌های خوبی در راستای جذب بودجه سال ۹۹ استان انجام گرفت که بخش اعظم اعتبارات طرح‌های ملی از محل توازن ملی به میزان ۷۶ درصد اضافه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان داشت: همچنین سهم شهرستان هلیلان به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس نیز در بودجه سال جاری به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال دیده شده است.

وی اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها در بودجه سال جاری توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد زیرساخت‌های آب و خاک و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

قیصوری خاطر نشان کرد: ۲۶۰میلیارد ریال برای پروژه‌های عمومی‌ خصوصی در سال جاری در نظر گرفته شده است که باید دستگاه‌های اجرایی آن را در همان محل هزینه کنند.

انتهای پیام/ 970821

نظر شما