شناسهٔ خبر: 40385355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

محمدرضا زنوزی: برخی شرکت ها از ادامه لیگ سود مالی می برند که متعلق به فرزندان برخی از مسئولان هستند

علی کلهری

زنوزی از شرکت نکردن تیم های خصوصی در لیگ نوزدهم گفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نامه چهار باشگاه لیگ برتری به سازمان لیگ مبنی بر شرکت نکردن در رقابت های لیگ برتر، با واکنش ها و حواشی های مختلفی همراه بوده و حالا محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور رسما این خبر را تایید کرد.

به گزارش طرفداری، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در رادیو جوان حاضر شد و صحبت هایی را عنوان کرد، زنوزی در ابتدا گفت:

مالک تراکتور نیستم و تنها یک هوادار باشگاه هستم، مالک تیم شرکت های زیر مجموعه هستند.

وی در مورد نامه ارسالی به سازمان لیگ برای شرکت نکردن در مسابقات لیگ برتر گفت:

چهار باشگاه شهرخودرو، نساجی، ماشین سازی و تراکتور این نامه را نوشتیم و روی موضع خود هم پافشاری می کنیم.

زنوزی در مورد بی پولی باشگاه ها برای پرداخت حقوق کامل بازیکنان که می تواند دلیل مخالفت باشد، گفت:

ما در صورت شرکت نکردن در رقابت ها هم حقوق بازیکنان خود را کامل می پردازیم و مشکلی برای این موضوع نداریم. از داخل فدراسیون این شایعه را در داخل باشگاه ها انداخته اند که در صورت شرکت نکردن در مسابقات پول شما را نمی هند.

 وی افزود:

در چندین دوره جام در دستان تراکتور بود اما با هر ترفندی این جام را از دست ما خارج کردند، هواداران ما هنوز جمعه سیاه را فراموش نکرده اند. هوادار تراکتور به دنبال کسب جام فلزی نیستند و فقط عشق و علاقه دارند. ما اسم لیگ را از انگلستان گرفته ایم اما سیستم آن را از مالدیو. ما را با انگلستان و اسپانیا مقایسه می کنند اما باید بدانیم همان انگلیس حدود 2 میلیارد دلار حق پخش تلویزیونی دارد.

مالک تراکتور در مورد نظر تیم ای دیگر در مورد ادامه لیگ گفت:

ما فقط 4 تیم خصوصی داریم و بقیه تیم ها فرمانبردار هستند، اگر مخالفت خود را اعلام کنند مدیرانشان را تغییر خواهند داد.ما با fifa در مورد این قضیه مکاتبه خواهیم کرد در انگلستان گفتند که تا 20 تیم رضایت ندهند این رقابت ها برگزار نخواهد شد. سازمان لیگ باید نماینده باشگاه ها باشد نه اینکه باشگاه ها نماینده این سازمان باشند.

وی در صحبتی جنجالی گفت:

فرزندان برخی از مسئولین با نام های دیگر صاحب شرکت هایی هستند که از ادامه این لیگ سود خواهند برد و رسانه ها نیز خواسته یا ناخواسته از این قضیه حمایت می کنند. این قضیه درست نیست که پول را من بدهم و سود را کسی دیگر ببرد.

زنوزی در جواب سوال ''اگر شما از لحاظ امتیازی از تیم های دیگر بالاتر بودید باز هم مخالفت می کردید؟'' گفت:

ما به دنبال جام فلزی نیستیم و همین نظر را داشتیم.

وی افزود:

رسانه ها و وزارت و فدراسیون فقط به یک تیم خاص کمک می کنند. مشکل ما با فدراسیون این است،‌هر زمانی که به نفعش باشد خودش را سیستمی مستقل می داند و پشت فیفا پنهان می شود و هر زمان به سودش باشد از اجبار دولت و وزارت می گوید.

نظر شما