شناسهٔ خبر: 40385303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی به‌زودی مشخص می‌شود

منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی در هفته‌های آینده و پس از مشخص شدن اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شود.

صاحب‌خبر -

وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه، اظهار کرد: در ابتدای هفته آینده، اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شده و پس از آن رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجلس یازدهم، آیین‌نامه کمیسیون‌ها تغییر کرده و رشته تحصیلی و سوابق اجرایی مرتبط با کمیسیون‌ها، امتیازبندی شده است و نمایندگان باید براساس تجربه اجرایی و رشته تحصیلی مرتبط، کمیسیون‌های خود را انتخاب کنند.

منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم گفت: برای مثال نماینده‌ای که رشته تحصیلی وی اقتصاد است و کار اجرایی مرتبط با آن را انجام داده، بالاترین امتیاز را در کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون اقتصادی مجلس کسب می‌کند.

وی بیان کرد: هم اکنون نمایندگان مجلس یازدهم فرم‌هایی را پر کرده و امتیازبندی آن در روزهای شنبه و یکشنبه به نمایندگان اعلام می‌شود و نمایندگان نیز از دو انتخاب کمیسیون اول و دوم برخوردار هستند و بنابراین، امتیازبندی‌ها تکلیف اعضاء را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/7548/ ت

نظر شما