شناسهٔ خبر: 40385138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در آستانه هشتم شوال برگزار می‌شود؛

هم‌اندیشی «بقیع، نگین تراث اسلامی» در قم

هم‌اندیشی مجازی «بقیع، نگین تراث اسلامی» با حضور اندیشمندان مسلمان در قم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

فردا،هم‌اندیشی «بقیع، نگین تراث اسلامی» در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی اکبر ضیایی رئیس پژوهشکده حج و زیارت از برگزاری هم‌اندیشی «بقیع، نگین تراث اسلامی» از سوی پژوهشکده حج و زیارت و با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با حضور اندیشمندان کشور‌های اسلامی در فضای مجازی خبر داد.

او افزود:این هم‌اندیشی مجازی روز شنبه ۱۰ خرداد (۷ شوال/ ۳۰ می) با حضور نخبگان علمی و فرهنگی کشور‌های اسلامی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر رگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت ادامه داد: اقداماتی که پژوهشکده حج و زیارت در چارچوب واحد بقیع پژوهی برای پیگیری مسئله بقیع انجام داده و با توجه به محدویت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، بعثه مقام معظم رهبری در تلاش است به منظور بزرگداشت هشتم شوال و سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع، در بستر فضای مجازی و با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین هم‌اندیشی «بقیع، نگین تراث اسلامی» را برگزار کند.

ضیایی با بیان اینکه این همایش در صدمین سال تخریب بقیع و به دو زبان فارسی و عربی در فضای مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: پاسداشت بزرگان اسلام و امامان و اصحاب گرامی مسلمانان از اهداف مهم برگزاری این هم‌اندیشی است.

انتهای پیام/ش

نظر شما