شناسهٔ خبر: 40384809 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برخورد سختگیرانه شهرداری در ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا

فارس

معاون شهردار تهران با تأکید بر اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، گفت: از فردا تمهیدات سختگیرانه‌ای در این زمینه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید مناف هاشمی درباره مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود از این‌رو هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه‌های اتوبوسرانی، ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی تهران فراهم شده است. 

بیشتر بخوانید:

تولید کیت های جدید تشخیص سریع کرونا

استفاده از ماسک در مترو چه تاثیری دارد؟

وی با اشاره به تصمیمات جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: از فردا شنبه ١٠ خرداد سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی ممانعت می‌شود، اظهار داشت: از مردم هم می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.

نظر شما