شناسهٔ خبر: 40384734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

از همه کارمندان تست کرونا گرفته می‌شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: برای کنترل بهتر بیماری کرونا از همه کارکنان ادارات نمونه گیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسین کریمی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به لغو برخی دورکاری‌ها و بازگشایی دانشگاه ها، اظهار کرد: ارتباط مردم با محیط‌های اداری و خصوصا بانک‌ها بسیار زیاد شده و البته مردم ناچار از این ارتباط‌ها و طی برخی روال اداری و بانکی هستند.

او اضافه کرد: با توجه به این موضوع، دانشکده علوم پزشکی لارستان تصمیم دارد از همه کارکنان ادارات در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز نمونه گیری کند تا بتواند ضمن کنترل بهتر بیماری کرونا، اطمینان خاطر بیشتری در جامعه به وجود آورد.

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: برای آرامش بیشتر خانواده‌های دانشجویان، از همه دانشجویان در بدو ورود تست گرفته می‌شود تا با خیال آسوده تری بتوانند به امور آموزشی و پژوهشی خود ادامه داده و خانواده‌های آنان نیز آرامش بیشتری داشته باشند.

فوت یک نفر دیگر در شهرستان اوز

کریمی با اشاره به فوت یک نفر دیگر در شهرستان اوز تصریح کرد: یک مورد آقا ۸۵ ساله با بیماری زمینه‌ای سرطان در کهنه اوز با تست مثبت کرونا جان خود را از دست داده است، که ضمن تاکید بر اینکه تیم بهداشتی و درمانی دانشکده با قدرت هرچه بیشتر نمونه گیری و بیماریابی خود را ادامه می‌دهد، از مردم می‌خواهم تا موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و حتما فاصله اجتماعی هوشمند را رعایت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان تصریح کرد: با مشخص شدن نخستین اداره با اولویت بیشترین ارتباط با مردم، از فردا شنبه ۱۰ خرداد ماه نمونه گیری از کارمندان آغاز می‌شود و در صورت مثبت شدن تست هر کارمند، ضمن قرنطینه برای شخص از اعضای خانواده او نیز تست گرفته می‌شود.

او با تاکید بر حفظ سلامت مردم در سه شهرستان لارستان، خنج و اوز، گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها در دانشکده علوم پزشکی لارستان و مجموعه بهداشت و درمان در منطقه به همین منظور است که تا قبل از شروع فصل سرما و آغاز موج دوم بیماری، منطقه به یک ثبات نسبی رسیده و بیماری تا حدودی زیادی به کنترل در آید.

کریمی افزود: این مهم تنها با همکاری همه جانبه سایر مسئولان و دستگاه‌ها و همه آحاد مردم در رعایت نکات و دستورات بهداشتی و همچنین رعایت موارد یاد شده در اطلاعیه‌های ستاد مبارزه با کرونا محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما