شناسهٔ خبر: 40384642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مراتع بوشکان در آتش ناهماهنگی‌های ارشد دولت می‌سوزد

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراتع بوشکان در آتش ناهماهنگی‌های ارشد دولت می‌سوزد.

صاحب‌خبر -
سرویس جامعه جوان آنلاین: ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از عملکرد مسئولان ارشد دولت در مقابله با بحران آتش‌سوزی‌های اخیر اظهار داشت: در پیگیری‌هایی که از مسئولان ارشد کشور داشتم متوجه شدم که علت اصلی عدم کنترل بموقع و مدیریت نامناسب بحران آتش‌سوزی بوشکان، ناهماهنگی‌هایی بوده که در سطوح عالی دولت وجود داشت و مانع از اعزام بموقع بالگرد و هواپیمای آبپاش و دیگر امکانات لازم به این مناطق شد.

وی با اشاره به اینکه این مناطق قربانی ناهماهنگی‌ها و ضعف دولت شده است اضافه کرد: دولت در این قضیه مدیریت خوب و صحیح نداشت و کوتاهی مدیریت بحران و وزارت کشور را شاهد بودیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های خود از طریق مسئولان استانی و کشوری برای مهار آتش‌سوزی در بوشکان ادامه داد: از ساعات اولیه وقوع آتش‌سوزی پیگیری‌های لازم را داشتیم و با هماهنگی صورت‌گرفته نیرو‌های جهادی به منطقه اعزام شدند و با کمک مردم منطقه و مسئولان ذی‌ربط در حال مهار آتش‌سوزی هستند.

وی از عملکرد صنعت نفت انتقاد کرد و بیان داشت: نفت بالگرد داشت، ولی همکاری لازم صورت نگرفت و باز هم خیری از آن‌ها به مردم استان نرسید.

رضایی ادامه داد: اورژانس هوایی استان بوشهر هم به خاطر اهمال مسئولان مدت‌ها است که تعطیل شده و در حالی که نیاز اساسی در استان است، از داشتن آن بی‌بهره هستیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان شهرستان، اهالی منطقه بوشکان و گروه‌های جهادی که در این زمینه همت کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در نتیجه این آتش‌سوزی که با عملکرد نامناسب دولت روبرو شد، خسارت‌های جبران ناپذیری به طبیعت، محیط زیست، عشایر و. وارد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما