شناسهٔ خبر: 40384211 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله طباطبایی: شهدای مقاومت مانع تکرار فاجعه تخریب بقیع در عراق و سوریه شدند

نماینده ولی‌فقیه در سوریه گفت: شهدای محور مقاومت با مجاهدت و فداکاری نگذاشتند فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع برای حرم‌های مطهر اهل بیت تکرار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل تسنیم، آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز دمشق با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیون اظهار داشت: تکفیری‌ها از اسلام واقعی بهره‌ای نبردند و گروه‌های تکفیری تروریستی توسط دشمنان اسلام حمایت می‌شوند تا چهره اسلام را خشن و بی‌منطق نشان دهند.

وی ادامه داد: وهابیت یک پروژه استعماری، استکباری و شیطانی برای ضربه زدن به وحدت اسلامی و تشویه چهره دین حیات‌بخش اسلام در اذهان جامعه بشری است.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، دفاع از مقدسات مسلمانان را دفاع از هویت دینی عنوان کرد و گفت: قدس، بقیع، دمشق، کربلا و نجف نماد این هویت دینی و وظیفه همه ماست که از این اماکن مقدس دفاع و پاسداری کنیم.

آیت‌الله طباطبایی افزود: اگر محور مقاومت در زمان تخریب قبور ائمه بقیع وجود داشت، دشمنان اسلام جرات نزدیک شدن به بقیع را نداشتند چه رسد به آن‌که این قبور مطهر را خراب کنند.

وی اضافه کرد: امروز با مجاهدت‌ها و فداکاری‌‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان محور مقاومت از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فاجعه‌ای همانند تخریب قبور ائمه بقیع برای حرم‌های مطهر اهل بیت واقع نشد.

نماینده ولی‌فقیه در سوریه با اشاره به در پیش‌ بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شخصیت ایشان را بسیار عظیم عنوان و‌ تاکید کرد: حضرت امام خمینی اسلام ناب را احیا کردند و مقابل مستکبران ایستادند.

آیت‌الله طباطبایی با بیان این‌که امام خمینی به ما آموخت ایمان مردم به خدا می‌تواند هیمنه آمریکا را نابود کند، افزود: این‌که امروز نفتکش‌های ایرانی در برابر چشم همگان با شکستن‌ تحریم‌ها‌ و سوخت‌رسانی به ونزوئلا بینی آمریکا را به خاک مالید، این عزت به برکت انقلاب امام خمینی است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد که قدرت منطقه‌ای ایران اسلامی و محور مقاومت به حول و‌ قوه الهی روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/

نظر شما