شناسهٔ خبر: 40383961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست تیم نفت آبادان: برگزاری مسابقات لیگ به صلاح نیست

اهواز - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا و وضعیت موجود کشور، برگزاری مسابقات به صلاح هیچ کس نیست اما در کل ما تابع دستورات هستیم.

صاحب‌خبر -

مرتضی دهداری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات تیم از پنجشنبه شب در زمین پیروز آبادان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد و خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ آماده می کنیم.

وی گفت: در طول این مدت تمام بازیکنان در قرنطینه خانگی بودند و تمریناتشان را از راه دور زیر نظر کادر فنی دنبال می کردند. 

 دهداری افزود: بعد از اینکه جواب تست کرونا ۲ بازیکن و یک نفر از کادر تیم مثبت شد تمریناتمان بدون این افراد برگزار می شود. طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تست گیری از بازیکنان به صورت سریالی هر چند روز یک بار انجام می شود.

سرپرست تیم نفت آبادان بیان کرد: هتل ها و فرودگاه ها جز اماکن اجتماعی پرخطر هستند که تیم ها با آن سر و کار دارند لذا باید مراقبت بیشتری انجام داد. 

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم پس از سه ماه تعطیلی برای اولین بار دور هم جمع شدند عنوان کرد: تمریناتمان فعلا در آبادان برگزار می شود اما این امکان وجود دارد که با نظر کادر فنی اردویی به مدت یک هفته خارج از آبادان برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا مجوز آغاز تمرینات تیم های لیگ برتری برابر با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از روز سوم خردادماه صادر شد این در حالی است که نفتی های آبادان تمریناتشان دیرتر از سایر تیم ها آغاز شد.

نظر شما