شناسهٔ خبر: 40383838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز ۹ خرداد ماه سال ۹۹؛

کشف چوب‌های جنگلی قاچاق در ساری / دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۹ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۹ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش دودانگه در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهر رستمکلا، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما