شناسهٔ خبر: 40383561 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۱۵ سال سوء استفاده مالی از جنازه یخ‌زده مادربزرگ

یک زن ۶۱ ساله اهل پنسیلوانیا که جنازه مادربزرگش را ۱۵ سال در فریزر پنهان کرده بود تا از حق بیمه تامین اجتماعی او استفاده کند، بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، گلنورا دلاهی سال ۲۰۰۴ در ۹۷ سالگی از دنیا رفت اما نوه‌اش سینتیا کارولین بلک تا سال ۲۰۱۹ ماجرای مرگ او را پنهان کرد تا حق بیمه‌اش قطع نشود. در این سال‌ها سینتیا جنازه مادربزرگ را در یک فریزر پنهان کرده بود تا کسی از داستان بو نبرد اما وقتی فوریه سال گذشته دو نفر برای دیدن و خریدن خانه وارد آن شدند، دریافتند یک بسته مشکوک در فریزر وجود دارد و آنجا بود که راز نوه سنگدل فاش شد.

نیروهای پلیس و تامین اجتماعی آمریکا حدود ۱۵ ماه روی پرونده کار و سرانجام خانم بلک را سه‌شنبه هفته گذشته بازداشت کردند. اتهام این زن ۶۱ ساله اهل پنسیلوانیا دزدیدن و بدرفتاری با جنازه، گرفتن حق بیمه تامین اجتماعی و سوء استفاده از امکانات عمومی اعلام شده است. هنوز میزان سوء استفاده مالی مشخص نشده اما بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ رقمی در حدود ۱۸۶ هزار دلار به حساب دلاهی فقید واریز شده بود.

خانم بلک آن زمان با مادربزرگش زندگی می‌کرد و پس از مرگ جنازه او را به ملکی در ۱۶۰ کیلومتر دورتر منتقل کرد. نوه سنگدل از درآمد مادربزرگ فقید برای بازپرداخت وام مسکن استفاده می‌کرد و وقتی قرار شد ملک به دلیل ناتوانی در بازپرداخت بدهی‌ها به فروش گذاشته شود، راز او از پس پرده بیرون افتاد.

مشخص نیست چرا روند بازداشت خانم بلک حدود ۱۵ ماه طول کشیده است. او که با قرار ۵۰ هزار دلاری به زندان افتاده، تا چند روز دیگر باید برابر قاضی بایستد و درباره اتهام‌هایش پاسخگو باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما