شناسهٔ خبر: 40383504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

کمک ۱۶۰ میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران

«سید حسین نازاریان» گفت: ۱۶۰ میلیون تومان از طرف بنیاد شهید به‌ صورت سرانه به ۵۳۴ نفر از ایثارگرانی که دارای مشکل معیشتی، فاقد درآمد یا زیر ۲۵ درصد جانبازی دارند، واریز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» در رابطه‌ با فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام شیوع کروناویروس، اظهار داشت: بنیاد شهید تقریباً دستورالعمل‌ها و پُروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و به‌نوعی توانسته‌ایم هر آن‌چه در توان بوده، در خدمت جامعه ایثارگری قرار دهیم.

وی افزود: تاکنون اقداماتی همچون چاپ بنر پیام‌های بهداشتی با موضوع ماندن در خانه، گندزدایی محل‌ها، مکان‌ها و ساختمان‌های بنیاد شهید، خریداری و توزیع حدود ۵۴۰ لیتر الکل، ۲۳ هزار و ۶۱۳ عدد ماسک، ۲۶ هزار و ۳۵۴ جفت دستکش لاتکس، حدود ۱۵۰ جفت دستکش یک‌بار مصرف، ۵۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده، دو هزار و ۴۵ لیترمایع ضدعفونی کننده برای ایثارگران انجام شده است.

نازاریان در رابطه ‌با جامعه هدف ایثارگران گفت: ایثارگران ما جانبازان ۷۰ درصد، جانبازان شیمیایی و جانبازانی که دارای مشکل درمانی بودند و خانواده‌های مسن شهدا یا دارای بیماری صعب‌العلاج هستند.

وی با اشاره به این‌که توسط بنیاد شهید کمک‌های مؤمنانه نیز انجام شده است، گفت: حدود ۳۴۰ میلیون تومان کارت خرید از فروشگاه رفاه به ۶۸۰ نفر از ایثارگرانی که هیچ‌گونه درآمدی نداشته و حقوق بگیر نیستند، توزیع شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این‌که ۱۶۰ میلیون تومان از طرف بنیاد شهید به‌صورت سرانه به ۵۳۴ نفر از ایثارگرانی که دارای مشکل معیشتی، فاقد درآمد یا زیر ۲۵ درصد جانبازی دارند، واریز شده است، اضافه کرد: حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۳۶ واحد آسیب‌دیده از ویروس کرونا، کمک کردیم.

نازاریان ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان به دوازده هزار و ۱۴۰ نفر از ایثارگران فاقد درآمد که در اثر بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند نیز کمک مومنانه شد که بخشی از این کمک به‌صورت بُن خرید از فروشگاه رفاه و قسمت دیگر به‌صورت کمک مالی بلاعوض بود و در جریان این کمک همدلانه مبلغ پانصد میلیون تومان هزینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما