شناسهٔ خبر: 40383207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وقتی زوج تاریخی فوتبال ایران مقابل خبرنگاران قرار گرفتند +عکس

همایون بهزادی و حسین کلانی سال‌ها قبل در یک بازی دوستانه مقابل تیم خبرنگاران قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال منتخب رسانه و منتخب پیشکسوتان فوتبال ایران سال ۷۹ در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

در آن سال هنوز خبری از تیمی مانند رسانه ورزش که اکنون با ساز و کاری معین اداره می‌شود نبود و برخی چهره‌های مطبوعاتی هر از گاهی تیمی تشکیل داده و با اهداف خیر خواهانه به مصاف منتخبی از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران می‌رفتند.

همانگونه که در تصویر مشخص است نفراتی مانند مرحوم همایون بهزادی، فرامرز ظلی، حسین کلانی، مهدی مناجاتی و عباس کارگر با لباس قرمز خود در آن بازی برای تیم پیشکسوتان بازی کردند و برخی چهره‌های مطبوعاتی مانند مرحوم ناصر احمدپور و البته امیر مهدی علوی، سخنگوی فعلی فدراسیون فوتبال هم در ترکیب تیم رسانه حضور داشتند.

وقتی زوج تاریخی فوتبال ایران مقابل خبرنگاران قرار گرفتند+عکس

بهزادی که در فوتبال کشورمان از او به عنوان «سر طلایی» یاد می‌شود، در آن بازی کنار زوج دوران اوج خود یعنی حسین کلانی که او هم یکی از شاخص‌ترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران بود به زمین رفت تا با هم خاطرات جوانی را زنده کنند.

نکته جالب‌تر قرار گرفتن امیرحسین صادقی، مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در ترکیب تیم خبرنگاران است. او در آن زمان بازیکن تیم امید استقلال محسوب می‌شد و در ابتدای راه دوران حرفه‌ای خود قرار داشت.

انتهای پیام/

نظر شما