شناسهٔ خبر: 40383014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قم| محرومیت‌زدایی مهم‌ترین رسالت بنیاد مستضعفان است

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد با ایفای نقش اجتماعی ضمن هدف‌گذاری رسالت اصلی خود یعنی محرومیت‌زدایی نقش به‌سزایی در فرایندهای اجتماعی ایفا می‌کند و بیش از ۵۰ هزار بسته غذایی میان مستضعفان استان قم توزیع کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،  پرویز فتاح در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد اظهار داشت: تقویت بنیه پاسخگویی به پرسش‌ها و دغدغه‌های مردم و اصحاب رسانه از جمله اقداماتی است که در دوره جدید توجه زیادی به آن می‌شود.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در تلاش است تا با ورود شرکت‌های خود به سازمان بورس، مردم را سهامدار شرکت‌های بنیاد مستضعفان کند، ساماندهی و بهبود ساختار نیروی انسانی و بهره‌گیری از نیروی جوان انقلابی و تغییر فرهنگ سازمانی از جمله اقدامات در دوره مدیریت جدید بنیاد است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به محرومین جامعه تصریح کرد: خود را وامدار ملت می‌دانیم و همواره همراه مردم و اقشار ضعیف جامعه چه در ایام کرونا و چه پس از آن خواهیم بود.

فتاح عنوان کرد: بنیاد با ایفای نقش اجتماعی ضمن هدف‌گذاری رسالت اصلی خود یعنی محرومیت‌زدایی نقش به‌سزایی را در فرایندهای اجتماعی ایفا می‌کند، بنیاد مستضعفان ضمن حمایت از فعالان سلامت جامعه در چندین نوبت در جدیدترین اقدام بیش از 50 هزار بسته غذایی متشکل از 9 قلم کالا را در میان مستضعفان استان قم پخش کرده است.

وی افزود: عزم و جزم خود را بر این کرده‌ایم تا تمام توان خود را در راستای بهبود اوضاع معیشتی مستضعفان به‌کار گرفته از هیچ تلاشی غافل نشویم، رفع محرومیت، اشتغال‌زایی و رفع نیازهای اساسی مناطق محروم مهمترین رسالت بنیاد مستضعفان است.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته ضمن پوشش نیازهای ایتام، برای تک تک ایتام تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مبلغ 500 هزار تومان بلاعوض اعطا شده و همچنین توجه خاصی به برطرف‌سازی نیازهای خانواده زندانیان صورت گرفته است.

انتهای پیام/452/ح

نظر شما