شناسهٔ خبر: 40381359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| بارگذاری کلاس‌های مجازی جهت استفاده مهارت آموزان در سایت‌های مربوط به دانشگاه فرهنگیان

مسوول روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: تمام اطلاعات لازم در خصوص نحوه برگزاری دوره‌های پودمانی بر روی سه سایت دانشگاه ثامن ‌الحجج فرهنگیان خراسان رضوی، سایت مدیریت امور پردیس‌ها دانشگاه خراسان رضوی و همچنین سامانه دانشگاه فرهنگیان کشور بارگذاری و درج شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «عدم پاسخ‌گویی دانشگاه فرهنگیان ثامن مشهد» ثبت و درخواست پیگیری آن را داشتند.

موضوع را از مسوول روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی جویا شدیم.

حسین محمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد:جهت اطلاع مهارت آموزان دو سایت معرفی شده و کلیه اطلاعات مبنی بر زمان برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های مهارت آموزی مجازی درج شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان امسال هفت هزار و ۷۶۰ ثبت‌نام داشته است، ابراز کرد: قرار شد این مهارت آموزان برای گذراندن یک دوره یک ساله در دانشگاه فرهنگیان مشغول باشند بنابراین چون تعداد تماس‌ها زیاد است خط‌های تماس مشغول بوده و طبیعی است که یک تعداد پشت خط تماس می‌مانند.

مسوول روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ادامه داد: این مهارت آموزان با مراجعه به سامانه مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و سامانه پردیس واحد ثامن‌الحجج دانشگاه فرهنگیان می‌توانند اطلاعیه‌ها را مطالعه کنند.

محمدزاده با بیان اینکه به صورت پیامک نیز این اطلاعیه‌ها برای مهارت آموزان اطلاع‌رسانی شده است، بیان کرد: نحوه برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های پودمانی یک و دو و سه و زمان برگزاری آن دقیقا در این دو سایت اطلاع‌رسانی شده است.

وی عنوان کرد: تمامی اطلاعات لازم در رابطه با اطلاع‌رسانی و نحوه برگزاری دوره‌های پودمانی در سه سایت دانشگاه ثامن ‌الحجج فرهنگیان خراسان رضوی، سایت مدیریت امور پردیس‌ها دانشگاه خراسان رضوی و همچنین سامانه دانشگاه فرهنگیان کشور بارگذاری شده است.

مسوول روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تصریح کرد: خراسان رضوی نزدیک به ۴۰ درصد از تولید محتوای الکترونیکی جهت استفاده در کلاس‌های مجازی برای آموزش مهارت آموزان در سراسر کشور را عهده دار شده است از همین رو مهارت‌آموزان می‌توانند هم زمان با تاریخی که در سایت مشخص شده دوره‌های پودمانی خود را بگذرانند.

محمدزاده در پایان به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا کلاس‌های درس این دانشگاه به صورت حضوری برگزار نمی‌شود بلکه به صورت غیر حضوری و مجازی و از طریق فیلم هم‌ اکنون این کلاس‌ها در حال برگزاری است که حدود ۱۰جلسه کلاس مجازی فیلمبرداری شده و روی سایت سامانه آموزش مجازی دانشگاه بار گذاری شده است که مهارت آموزان می‌توانند با مراجعه به این سایت از این کلاس ‌ها بهره ببرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

نظر شما