شناسهٔ خبر: 40379231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام تبریک سید عمار حکیم به علی لاریجانی

رئیس جریان حکمت ملی عراق در پیامی انتخاب علی لاریجانی را بعنوان نماینده رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین ، در متن پیام سید عمار حکیم به اقای علی لاریجانی آمده است:

سلام علیکم؛  از انتخاب جنابعالی بعنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین مشاور رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله بسیار خرسندیم. این انتخاب برگرفته از زحمات بی وقفه شما در شرایط سخت و بسیار استثنایی و در زمان ریاست شما بر مجلس شورای اسلامی بوده است.

آنچه در جهان واضح و روشن است ارتباط کشورها و داشتن شخصی شجاع و متفکر برای رویارویی با مشکلات مشترک و کمک رسانی در مقابله با اپیدمی ویروس منحوس کروناو کاهش پیامدهای خطرناک آن می باشد و ما مطمئنیم که تجربه و دانش جنابعالی فضای مناسب را فراهم خواهد کرد که تاثیرات مثبت آن بر موضوعات منطقه بویژه روابط دو کشورهمسایه منعکس می شود.

سید عمار حکیم همچنین در پیام تبریک عید فطر خود به اقای لاریجانی آورده است: خدمات گرانسنگ دوارده ساله جنابعالی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی امر ذی قیمت و با اهمیتی بود که تنها با توانمندی حضرت عالی به سرانجام رسید و به حمد الله و با یاری خداوند عزوجل توانستید نامی نیک و پر آوازه از خود در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام برجای بگذارید.

همانگونه که اشاره داشتید طی سال های گذشته خاورمیانه و منطقه  به ویژه عراق با بحران ها و مسائل پیچیده ای دست به گریبان بوده است و اگر نبود حمایت های مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) حضرت عالی و دیگر برادران در نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها سردار رشید و سرافراز اسلام شپهبد شهید سلیمانی، پیمودن این مسیر بسی دشوار بود .

محبت ها و لطف حضرت عالی به خاندان حکیم و بنده همواره موجب دلگرمی بوده و هست . بنده به سهم خود از یاری  و همراهی و محبت همیشگی حضرت عالی در این سال ها که نقشی به سزا داشته اید قدر دانی  نموده و امید وارم که پس از این نیز از نظرات و همراهی شما برادر بزرگوار بی نصیب نباشیم

2323

برچسب‌ها:

نظر شما