شناسهٔ خبر: 40378481 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می کند؛

مسابقه عکس و فیلم با موضوع آموزش مجازی و تدریس آنلاین

دانشگاه علوم پزشکی مجازی مسابقه عکس و فیلم با موضوع آموزش مجازی و تدریس آنلاین ویژه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با همکاری دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران مسابقه عکس و فیلم برای دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور تدارک دیده است.

موضوع مسابقه دورکاری، آموزش مجازی و تدریس بر خط است و به ۳ اثر برتر از نظر هیأت داوران جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. مهلت ارسال آثار ۳۱ خردادماه و زمان اعلام برندگان ۳۰ تیرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

هر شرکت کننده فقط مجاز است یک عکس و یک فیلم ارسال کند. تنها کانال دریافت عکس و فیلم آدرس ایمیل eball@vums.ac.ir است. مهلت ارسال آثار قابل تمدید نخواهد بود.

درج نام و نام خانوادگی صاحب اثر، شماره دانشجویی/پرسنلی، نام دانشگاه و شماره تلفن همراه در ایمیل الزامی است. همچنین باید در قسمت موضوع ایمیل عنوان «مسابقه کشوری عکس و فیلم» ثبت شود.

آثار ارسالی باید مربوط به دوران پاندمی کرونا باشند. رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی و تبعیت از قوانین جاری کشور در تهیه آثار الزامی است. ارسال آثار توسط شرکت کننده به منزله قبول مالکیت و اصالت آن تلقی می شود و هیچگونه مسئولیتی بر عهده برگزارکننده نخواهد بود.

نظر شما