شناسهٔ خبر: 40377797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کمک مومنانه دو میلیارد ریالی فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی کاشان

جلال جلیلی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان با اهدای مبلغ دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن کمک‌های مومنانه شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

حسین مقنی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ همدلی در دوران شیوع کرونا و در پاسخ به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در قالب گروه‌های جهادی به یاری سایر شهروندان شتافتند و در مجموع مبلغ دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

وی افزود: مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال از محل کمک دانش‌آموزان بسیجی عضو حوزه بسیج دانش آموزی فعال در ۱۳۲ مدرسه شهرستان کاشان جمع آوری شد که در اختیار دانش آموزان و شهروندان نیازمند قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، تصریح کرد: تهیه گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند به ارزش ۶۰ میلیون ریال و تهیه بسته اینترنتی رایگان به مبلغ ۵ میلیون ریال توسط نیکوکاران کاشان از دیگر خدمات حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم این شهرستان بوده است.

مقنی گفت: دوخت  ۲۰۰ عدد ماسک و گان، توزیع مواد ضدعفونی کننده برای ۵۰۰ واحد آموزشی و تهیه ۲۰۰ بسته مواد غذایی برای مبتلایان به کرونا از دیگر خدمات بسیج دانش آموزی کاشان بوده است.

انتهای پیام

نظر شما