شناسهٔ خبر: 40377778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکل تیرهای برق منطقه کوه خواجه هامون بر طرف شد 

زاهدان- ایرنا- مدیر امور برق زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: مشکل تیرهای برق منحرف شده و در آب مانده کوه خواجه از توابع شهرستان هامون بر طرف شد.

صاحب‌خبر -

محمد گلی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به انتشار عکس و کلیپی در فضای مجازی در زمینه انحراف تعدادی تیر برق و همچنین در آب ماندن ۲ عدد تیر و یک دستگاه ترانس متعلق به ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب روستایی در منطقه کوه خواجه این موضوع پیگیری‌ و مشکل بر طرف شد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود حجم آب قابل توجه به تالاب هامون و منطقه کوه خواجه تعداد سه عدد تیر برق در این حوزه منحرف و ۲ عدد تیر و یک دستگاه ترانس نیز به زیر آب رفته بودند که با تلاش بی وقفه نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق زابل موضوع پیگیری‌ و بر طرف شد.

مدیر امور برق زابل تصریح کرد: نبود مسیر مناسب برای استفاده از جرثقیل کار را با دشواری بسیاری مواجه کرد اما با تلاش نیروهای امدادی برق تعداد سه تیر منحرف شده مجدد بازسازی و نصب شد.

وی در مورد کلیپ انتشار یافته از به زیر آب رفتن ۲ عدد تیر برق و یک دستگاه ترانس متعلق به ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب روستایی در این منطقه گفت: جریان برق این تیرها قطع و به محض فروکش کردن آب کار جا به جایی تیر و ترانس به بیرون از آب انجام خواهد شد.

محمدگلی افزود: این تیرها کار تامین برق آب و فاضلاب روستایی در این منطقه را بر عهده داشتند که تا برطرف شدن این مشکل، برق مورد نیاز این بخش از محل دیگری تامین شده است.

وی تصریح کرد: میزان خسارات وارد شده به تجهیزات برق این منطقه حدود یک میلیارد ریال است.

نظر شما