شناسهٔ خبر: 40376565 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زینب سلیمانی منتشر کرد؛

مهمانان ویژه شهید سلیمانی در گلزار شهدا

زینب سلیمانی با انتشار ویدئویی در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش از حضور مهمانان ویژه پدرش در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار دو ویدئو از مزار پدرش در گلزار شهدای کرمان در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش از وقوع اتفاقی زیبا خبر داد؛ عروس و دامادی پس از برگزاری مراسم ازدواجشان، با لباس عروسی و دامادی و همزمان با ساعت شهادت حاج قاسم بر سر مزار ایشان حاضر شدند.

این عروس و داماد از شهید سلیمانی خواستند تا برای خوشبختی و موفقیتشان در زندگی مشترک، دعای خیرش را بدرقه راهی که به تازگی آغاز کرده اند، کند.

بیشتر بخوانید: دلنوشته رئیس مجلس یازدهم برای شهید سلیمانی

زینب سلیمانی با انتشار ویدئویی از حضور این زوج جوان در شب اول زندگی مشترکشان نوشت و توضیح داد که پدرش آن قدر مهمان نواز است که برای این عروس و داماد و زندگی جدیدشان حتما دعا خواهد کرد.

دختر سردار دل‌ها همچنین ویدئویی از گلزار شهدای کرمان و مزار گلباران شده پدرش منتشر کرد که در این ویدئو مداحی محمود کریمی مداح آئینی کشور در وصف حاج قاسم شهید پخش شده است.

در ادامه ویدئو‌های منتشر شده توسط زینب سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

<div id="video-display-embed-code_11969770"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7370963/11969770?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما