شناسهٔ خبر: 40375748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

واقعیت ماجرا چیست؟

جایی که قانون عقلی تعطیل است!!!

رومینا اشرفی دختر بچه ۱۴ ساله ای که به دلیل فرار از خانه با دوست پسر مورد علاقه اش با مرگ وحشتناک پایان تلخی را رقم می زند. چه باید کرد؟ حمله به اسلام و جمهوری اسلامی به خاطر قتل دختر توسط پدر!!

صاحب‌خبر -

خبرگزاری بسیج قزوین: رومینا اشرفی دختر بچه ۱۴ ساله ای که به دلیل فرار از خانه با دوست پسر مورد علاقه اش با مرگ وحشتناک پایان تلخی را رقم می زند. چه باید کرد؟ حمله به اسلام و جمهوری اسلامی به خاطر قتل دختر توسط پدر!!

 

رومینا قصد ازدواج دارد، پدر موافقت می کند حالا گیر کارشان جایی دیگر است!  مدافعان حقوق زنان و سلحشوران مجلس و اصلاح طلبان قانونی آوردند که حداقل سن برای ازدواج ۱۸سال باشد و گرنه پیرمردی را در حال ازدواج با دختری ۱۲ساله نشان می دهند پدر اسلام و انقلاب را هم در می آورند. رومینا کودک همسر بوده و حق ازدواج ندارد.  

 

اسلام برای زن و مرد حدودی را تعیین کرده و محدودیت سنی برای ازدواج قائل نشده است! زن و مرد اگر دارای سه عقل بلوغ جسمی و جنسی، معاش باشند محدودیت سنی مهم نیست. اگر به دستور اسلام حق ازدواج را سلب نمیکردیم و عقل نداشته حضرات را به عقل وحی ترجیح نمی دادیم امروز رومینا زنده بود و جرم مقتول و قاتل هم پیش نمی رفت.

 

اسلام رابطه بین زن و مرد را تا قبل از محرم شدن مجاز نمی داند اما مصوبان منع کودک همسری امروز مدافع سرسخت ازدواج رومینا شدند و خواهان اعدام هستند! خیلی خوبه ابراز همدردی کنیم اما مگر از نظر شما اعدام بد نبود؟ مگر نمی گفتید جامعه جهانی محکوم می کنند؟ اسلام تنها جایی که با قوانین برخی از کشورهای اروپا هماهنگ است همان منع اعدام ولی قهری است اما در کشور اروپایی آلمان اعدام وجود ندارد بلکه هر جانی و جنایت کار تنها به زندان محکوم می شود.

 

نجفی وزیر پیشین و شهردار جنتلمن هم با اختلاف ۳۰سال دختری را به همسری می گیرد و عقد و حلال منطبق با شرع را انجام میدهد اما در نزاعی خانوادگی با گذاشتن بالش بر روی صورت همسرش شلیک پنج گلوله برای کم کردن صدا به روش ترورهای موساد خانم استاد را به قتل می رساند! پس از مدتی در کلانتری اعتراف با لبخند و خونسردی تمام چای می نوشد گویی بارها این جنایت را مرتکب شده است.

 

طرفداران اعدام پدر رومینا و حمله کنندگان به اسلام و جمهوری اسلامی در تبرئه نجفی کوشیدند و سنگ تمام گذاشتند! متهم کردند سپاه پاسداران را که پرستو برای نجفی اجیر کردند! 

پرستو؟  خانم استاد همسر رسمی و قانونی وی بود که سالها با وی زندگی کرد. اصلا نجفی کوچکتر از آن بود که کسی به سبک موساد و گا گ ب برایش دام ناموسی بگذارد!

 

با کمی تفکر به بی شرفی این جماعت می توان پی برد، چرا نجفی جنایت کند کار خوبی کرده و همین جماعت میترا استاد را متهم کردند که با دوست پسرش رابطه داشته و نجفی غیرتی شده و اورا به قتل رسانده است! خوب پدر رومینا هم لابد غیرتی شده و قتل دخترش را رقم زده است.

 

حال بهمن خاوری پسری که ۱۶سال از رومینا بزرگتر بوده با انتشار شناسنامه خود می گوید ۳۰سال دارم پدر دختر دروغ می گوید!  جالب است از ستاره داوود تتو شده خود پیام میفرستم، خونسرد و بدون واهمه! این پسر اگر تربیت اسلامی داشت هرگز رابطه نامشروع را برای ازدواج انتخاب نمی کرد . 

 

بی شرفی تمام همین بس که رومینا اشرفی را  قهرمان و الگوی نوجوانان معرفی می کنند یعنی هر دختری از خانه فرار کرد به عنوان سردار بی همتا به خورد خلق الله بدهند.  رومینا پدرش اعتیاد داشت! فقیر و مستضعف بود باید اعدام شود اما نجفی پولدار بود با ۱۰میلیارد تومان خونبها را پرداخت و اصولا از دید این جماعت کار خوبی کرده است. 

 

اینکه همسر نجفی را پرستو معرفی کردند یک انگ از روی بی شرفی تمام بود؛ خانواده استاد را زمانی که در اسلام آباد غرب سرباز و عضو تیم کشتی بودم می شناختم! اهل موسیقی و بسیار پاک!  گیریم که پرستو بود، آیا پرستوها را می کشند؟ می گویند ۲۰۳۰ بود این قتل رقم نمی خورد سواد نداشته حضرات جالبه چرا آمریکا که ۲۰۳۰ را برا کشورها راهگشا می داند سالانه ۵۶هزار کودک نا مشروع حاصل از تجاوز پدر به دختر و محارم به دنیا می آید و ۳۴هزار خودکشی و ۸۴هزار قتل رقم می خورد!

 

 چرا ۲۰۳۰ اجازه می دهد در اروپا و آمریکا زنان را خریداری و دست و پای آنها را قطع کنند، به عنوان عروسک جنسی یا لولیتا بهره کشی کنند؟ تربیت اسلامی را کنار می گذاریم هرجا گیر افتادیم اسلام و قرآن مقصر است؟

 

 هدف از این نوشته دفاع از قاتل یا مقتول نبوده بلکه همانند سایر انسانها از مرگ و نیستی و فقر ناراحت می شویم! به جای  خانواده مقتول و قاتل دفاع یا تهاجم نداشته باشیم.  رومینا کودکی بود که دلهای همه را لرزاند و ترساند. بهمن خاوری بی شرفی بود که علیرغم سن بالا می توانست نصیحت گر باشد اما جنس شیطان و لقمه حرام همیشه دامن بی گناهان را آلوده می کند.

نویسنده به سهم خود حادثه را به مادر مقتول تسلیت و برای پدرش قوانین الهی و اجرای حد را خواستارم.

 

نگارنده: صادق چگینی

نظر شما