شناسهٔ خبر: 40375722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| تاکنون تقاضایی از سوی شهرداری قوچان برای محوطه‌سازی تپه تاریخی نادری ارائه نشده است

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان گفت: در خصوص محوطه‌سازی تپه تاریخی نادری این شهرستان، هیچ جلسه و تقاضایی از سوی شهرداری ارائه نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «چرا میراث فرهنگی قوچان اجازه فعالیت به شهرداری نمی‌دهد؟» ثبت کرده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت محوطه‌سازی تپه تاریخی نادری، اظهار کرد: در خصوص محوطه‌سازی تپه نادری هیچ جلسه و تقاضایی از طرف شهرداری نشده و تنها یکی از ساکنین منطقه پیگیر این مسئله شد و درخواست رسمی‌ای برای این موضوع به شهرداری ارائه داده است.

جواد رجبی تصریح کرد: شهرداری باید نسبت به ساخت‌وسازهای غیرمجاز اطراف تپه نادری و مشکلات موجود در سطح منطقه اقدام کند و سپس طرح و نقشه‌ای را در قالب بازدید مشترک با این سازمان ارائه دهند.

وی بابیان این موضوع که طرح زیباسازی اطراف تپه نادری باید پس از تهیه توسط شهرداری، به تأیید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی برسد، تصریح کرد: تاکنون مکاتبه رسمی انجام‌نشده و چنانچه درخواست رسمی و نامه نگاری صورت بگیرد به‌طور قطع جواب داده می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

نظر شما